Hidroelectrica anunţă îmbunătăţiri ale platformei pentru clienţii săi. Astfel, facturile de energie electrică vor putea fi plătite online, prin intermediul cardurilor bancare şi totodată, se inaugurează un nou portal de contractare online a clienţilor business.
Potrivit comunicatului primit la redacţie, Hidroelectrica împreună cu PayU GPO România şi Visa îşi iau angajamentul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, asigurând metode de plată fluide, sigure şi eficiente, aplicaţia fiind accesibilă pe Android şi IOS, precum şi într-o versiune web iHidro.ro.
Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica, a declarat că digitalizarea serviciilor este o prioritate strategică pentru companie. Este un exemplu excelent de colaborare între sectorul public şi cel privat, care aduce valoare reală pentru clienţii noştri. "Această iniţiativă ne permite să îmbunătăţim experienţa utilizatorilor, să asigurăm un acces facil la serviciile noastre şi să
răspundem eficient nevoilor clienţilor noştri. Digitalizarea este un pas esenţial în alinierea la tendinţele actuale şi în consolidarea poziţiei Hidroelectrica pe piaţa energetică."
Elena Gheorghe, Country Manager PayU GPO România, a subliniat că "Parteneriatul strategic cu Hidroelectrica reprezintă încă o etapă importantă în misiunea de transformare digitală a plăţilor în România, demonstrând că experienţa noastră de peste 20 de ani poate accelera digitalizarea serviciilor esenţiale pentru milioane de români.".
Elena Ungureanu, Country Manager, Visa transmite ca "Suntem încântaţi să colaborăm cu Hidroelectrica şi PayU pentru a le oferi consumatorilor români mai mult confort şi o mai mare
flexibilitate în gestionarea plăţii utilităţilor. Totodată, această iniţiativă se aliniază perfect cu angajamentul Visa de a furniza soluţii de plată inovatoare, care simplifică viaţa de zi cu zi, "a transmis Elena Ungureanu, Country Manager, Visa.
Hidroelectrica este lider în producţia de energie verde din România, cu 187 de hidrocentrale operaţionale, cu o capacitate totală de 6,3 GW.
Opinia Cititorului