Tot mai mulţi comercianţi din online anunţă că se alătură campaniei de Black Friday şi vin cu propuneri din cele mai diverse pentru cumpărători. De la cărţi, la bijuterii sau cadouri experienţă, toate vor fi reduse în Vinerea Neagră.
Libris.ro a pregătit astfel reduceri de până la 87% la 300.000 de titluri în limba română şi în limba engleză. Librăria online a anunţat că a făcut un stoc de peste 1 milion de volume pentru 13 noiembrie.
Laura Ţeposu, CEO şi cofondator Libris.ro, a declarat: "Anul acesta includem în campania Black Friday ca la carte un număr record de titluri, peste 300.000. Am pregătit stocuri consistente, peste 1 milion de volume aşteaptă să fie expediate către pasionaţii de lectură. Estimăm o creştere de 30% faţă de campania anterioară de reduceri de Black Friday, în linie cu dinamica vânzărilor înregistrate în tot parcursul anului, când publicul s-a orientat către carte pentru a-şi menţine un tonus psihic ridicat ".
Reprezentanţii Libris.ro au anunţat că reducerile vor fi aplicate la volume din toate categoriile: noutăţi din beletristică, bestselleruri, cărti pentru copii, cărti în limba engleză, eBook-uri, cărţi de dezvoltare personală, memorii celebre, dar şi jocuri.
Librăria online promite că va expedia comenzile în maximum 3 zile de la plasare.
Brandul de bijuterii contemporane în serie limitată lansat în pandemie, Curandera.ro, demarează şi el prima campanie de reduceri de Black Friday şi anunţă reduceri între 10% şi 30% la bijuterii din aur şi argint. Campania se va desfăşura între 12 şi 13 noiembrie.
Anca Negescu, fondator şi designer Curandera, a declarat: "Este dificil de intuit ce aşteptări au clienţii noştri, având în vedere că este primul Black Friday şi nu avem un istoric de reacţii. Însă având în vedere contextul economic actual, când oamenii sunt foarte precauţi cu cheltuielile pe care le fac, dar în acelaşi timp, au nevoie de poveşti care să îi încarce cu energie şi optimism. Iar dacă pot achiziţiona piesele dorite la un preţ mai confortabil pentru bugetul lor, sunt convinsă că o vor face, mai ales că urmează sezonul cadourilor, iar bijuteriile Curandera.ro reprezintă un cadou deosebit".
Antreprenoarea estimează o creştere de cel puţin 30% în perioada Black Friday şi imediat după, având în vedere faptul că urmează luna decembrie, când domeniul bijuteriilor înregistrează de obicei un trend ascendent pe fondul sezonului cadourilor.
Şi Workspace Studio, companie specializată în soluţii de amenajare orientate către ergonomie şi partener unic acreditat al Herman Miller în România, se află la primul Black Friday şi a anunţat reduceri de până la 50% la piesele de mobilier din magazinul online lansat recent şi din showroom-ul din Sky Tower.
În contextul celor mai recente decizii ale autorităţilor privind restricţiile sociale, angajaţii care lucrează acasă şi părinţii ai căror copii fac şcoală online pot regăsi pe webshop-ul Workspace Studio soluţii pentru amenajarea unui spaţiu ergonomic de lucru, astfel încât sănătatea şi productivitatea să nu le fie afectate, consideră reprezentanţii companiei.
Horaţiu Didea, Managing Partner Workspace Studio, a declarat: "Este primul Black Friday la care participăm, magazinul online fiind lansat luna trecută. Am decis să acordăm reduceri fără precedent, până la 50%, la scaunele Herman Miller, cele mai bine vândute piese de mobilier ergonomic din portofoliul nostru. Este evident că munca şi şcoala de acasă vor continua, iar Black Friday devine un eveniment interesant pentru vânzările de mobilier ergonomic".
Campania de Black Friday desfăşurată de Workspace va fi activă timp de 24 ore, pe 13 noiembrie.
Nici cadourile de tip experienţă nu trec nepăsătoare pe lângă Black Friday, astfel că business-ul online de cadouri şi recompense experienţiale, Complice.ro, anunţă reduceri de 15% la pachetele FlexiBox, pachetele flexibile de cadouri experienţiale, lansate în luna octombrie. începând de vineri, 13 noiembrie şi până duminică, 15 noiembrie.
Pachetele FlexiBox oferă posibilitatea destinatarului de a-şi alege experienţa dorită, dintr-o selecţie de peste 20 de idei, din domenii diferite (de la driving, adrenalină, romance, gourmet, relaxare etc), atât online, cât şi offline.
Oana Pascu, fondator Complice.ro, a precizat: "Acest concept de experienţe oferă mai multă flexibilitate, astfel încât cel ce oferă un asemenea cadou nu poate da greş, chiar dacă nu este sigur care sunt preferinţele destinatarului. Deja, în prima lună de la lansare, interesul faţă de cadourile de experienţe FlexiBox a crescut rapid. Ne aşteptăm ca acestea să fie bestsellere şi în perioada următoare, având în vedere sezonul sărbătorilor în care, în ciuda contextului pandemic, oamenii îşi doresc să fie alături de cei dragi prin gesturi şi cadouri inedite".