Optaros, inovatorul comerţului electronic, a anunţat marea deschidere şi înfiinţarea unui birou la Bucureşti. Noul birou îşi va sărbători deschiderea marţi, 20 mai 2010, şi va servi drept centru de dezvoltare tehnică şi de suport pentru clienţii Optaros din lumea întreagă.
"Optaros a pregătit o strategie de dezvoltare agresivă privind convergenţa conţinutului, comerţului şi comunităţii pentru soluţii de comerţ electronic de performanţă superioar?", a afirmat Bob Gett, Chief Executive Officer Optaros. "Echipa noastră de la Bucureşti se va situa în centrul execuţiei multora dintre aceste soluţii, oferind posibilităţi de suport pentru clienţii noştri 24 de ore din 24. Acest aspect va permite dezvoltatorilor noştri mai experimentaţi să se concentreze pe strategie şi să ne ofere oportunitatea de a realiza inovaţii rapid, păstrându-ne în acelaş timp calitatea serviciilor şi a suportului la care se aşteaptă clienţii noştri", a mai declarat Bob Gett.
Din 2007, compania colaborează cu un partener din România pentru dezvoltare şi suport tehnic.
"După ce am constatat în mod consecvent lucrările de calitate superioară ale oamenilor cu o bună pregătire tehnică din România, am hotărât să-i angajăm şi să creăm o activitate mai integrată. Ne-am propus să dublăm dimensiunea echipei noastre din România în 2010, în propriul nostru spaţiu şi utilizând propriile noastre sisteme," a declarat Gett.