Ancheta în cazul morţii omului de afaceri Dan Condrea s-a încheiat, iar expertiza a arătat că maşina nu avea probleme tehnice, potrivit Digi 24.ro.
Procurorii Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (PICCJ) au stabilit că patronul Hexi Pharma, Dan Condrea s-a sinucis.
Expertiza a arătat că maşina nu avea probleme tehnice. Cu prilejul efectuării cercetării la faţa locului s-a constat lipsa urmelor de frânare sau de evitare a copacilor.
Raportul de autopsie a concluzionat că moartea a fost violentă, fiind cauzată de leziuni traumatice.
Anunţul a fost făcut astăzi de Cornelia Adriana Şandru, consilier personal al procurorului general al României.
"În dosarul privind evenimentul rutier din 22 mai, se dispune clasarea cauzei cu privire la ucidere din culpă, pentru că decesul lui Dan Alexandru Condrea nu a fost consecinţa unei fapte prevăzute de legea penală.
S-a constatat prezenţa urmelor de rulare cu o traiectorie oblică spre dreapta, în lungime de 53,2 m, poziţionate pe acostament şi spaţiul verde pe sensul de mers Tămaş-Buftea. S-a constatat lipsa urmelor de frânare sau de evitare a obstacolului copac.
Lângă autoturism a fost găsită decedată o persoană de sex masculin. Personalul medical sosit cu două ambulanţe a constatat decesul victimei, a cărei identitate a fost stabilită ulterior ca fiind Dan Alexandru Condrea, inclusiv prin raportul de expertiză întocmit de Institutul de Criminalistică.
Raportul de autopsie medico-legală întocmit de serviciul de medicină legală Ilfov a concluzionat că moartea a fost violentă, cauzată de leziuni traumatice, care s-au putut produce prin loviri de corpuri şi planuri dure, cât şi prin strivire de componentele unui autovehicul, urmare a unui impact cu un obstacol. La autopsie nu s-au constatat leziuni fără caracter vital sau care pot avea alt mecanism de producere decât cel menţionat.
Evenimentul rutier s-a produs în condiţii de vizibilitate bună, carosabil uscat, fără denivelări sau obstacole pe direcţia de deplasare.
A fost identificată urma de rulare a autoturismului până la locul impactului, fără a se constata prezenţa unor urme de frânare sau de evitare a obstacolului.
În zona în care a avut loc evenimentul rutier, la momentul respectiv nu erau alte autoturisme în deplasare sau staţionare.
Date fiind concluziile raportului de expertiză criminalistică şi ale raportului de expertiză tehnică, coroborate cu celelalte probe administrate în cauză, rezultă că autoturismul, fără a avea defecţiuni la sistemul de frânare sau direcţie, având viteza de peste 100 km/h şi fără a i se acţiona sistemul de frânare, a intrat în coliziune cu obstacolul, ca urmare a acţiunii şoferului, care a schimbat direcţia de deplasare rectilinie înspre marginea carosabilului, deşi o atare manevră era evident că determină o stare de pericol grav şi iminent, decesul reprezentând consecinţa unui act suicidal", a declarat aceasta.
1. Mircea, fate ca muncesti...
(mesaj trimis de anonim în data de 20.07.2016, 11:12)
Dupa doua luni in care atat presa cat si televiziunile au avut "obiectul muncii" pe masa si i-au tinut ocupati pe romani zi de zi, era si timpul sa se termine.