Brandul naţional de turism va fi afişat din nou într-o competiţie sportivă de nivel internaţional. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului continuă colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu, pentru promovarea brandului naţional de turism, de această dată în cadrul Finalei GP2 Series de la Abu Dhabi, în perioada 10-13 noiembrie 2011, arată un comunicat remis redacţiei.
Pe durata competiţiei, Mihai Marinescu va avea afişa brandul naţional de turim (logo şi slogan) pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia). Promovarea într-un astfel de cadru este o opţiune consacrată şi pentru alte destinaţii turistice şi, totodată, o modalitate de a asocia imaginea României cu valori precum calitatea şi performanţa.
Alegerea MDRT a avut loc în urma analizei mai multor aspecte: "L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competiţia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienţă din sport, a rezultat că, la nivel mondial, competiţiile automobilistice sunt pe locul doi în topul audienţei. În plus, publicul care urmăreşte aceste competiţii este şi publicul pe care noi îl vizăm pentru promovarea brandului (călătoresc mult şi sunt formatori de opinie), iar ţările în care se desfăşoară etapele de campionat sunt pieţe importante pentru turismul românesc: Austria, Germania, Marea Britanie, Franţa, Spania, Ungaria.", declara ministrul Elena Udrea la data anunţării colaborării între MDRT şi Mihai Marinescu.