Centrade Saatchi & Saatchi România a fost premiată cu un Silver Drum la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum pentru execuţia Braveheart din campania "Motivational GPS", informează agenţia printr-un comunicat de presă. Aceasta s-a aflat pe shortlist în categoria Radio, alături de celelalte două execuţii din campanie, 300 şi Gladiator.
"Ne bucură acest premiu cu atât mai mult cu cât răsplăteşte colaborarea noastră îndelungată cu Toyota, dar mai ales ideile creative. Un bărbat puternic, chiar şi atunci când greşeşte drumul, nu va recunoaşte că are nevoie de indicaþii. Noi ştim însă că, dacă e suficient de motivat, va face tot posibilul să nu mai greşească. Or, ce motivaþie mai bună puteam găsi, dacă nu modelele bărbăteşti de impact în istorie, care să ne transmită mesajul, cu atât mai mult cu cât industria de cinema a fost atât de generoasă încât să îi promoveze? Este una dintre ideile cu care ne mândrim, iar premiul acesta îi recunoaşte valoarea", a declarat Johan Ohlson, Executive Creative Director Saatchi & Saatchi.