Cifra de afaceri din primul trimestru 2011 a companiei Teraplast a crescut cu 11% comparativ cu aceeasi perioada din 2010, in ciuda conditiilor existente in pietele de instalatii si constructii, potrivit unui raport transmis BVB.
Profitul net a scazut cu 57% in primul trimestru din 2011, fiind influentat in principal de cresterea cheltuielilor cu materiile prime. Concurenta crescuta in perioada de extrasezon a fost un alt factor care a influentat profitabilitatea companiei, cererea mai redusa determinand o presiune mai mare pe pretul de vanzare.
Rezultatul net al activitatii financiare a generat un profit de 2,6 mil lei, in crestere cu 97% fata de primele trei luni din 2010. Acest rezultat pozitiv se datoreaza aprecierii monedei nationale, coroborat cu activitatile de protejare impotriva riscului valutar intreprinse de societate.
Ştefan D. Bucataru, director general Teraplast a declarat: "Evolutia companiei din primele trei luni ale anului 2011 a fost influentata de conditiile perioadei de extrasezon si de cresterea pretului la materiile prime. Estimam insa ca in urmatoarea perioada din 2011, printr-un control riguros al costurilor, vom reusi sa ne atingem obiectivele propuse si sa continuam dezvoltarea sanatoasa a business-ului Teraplast, cu un accent mai mare pe profitabilitatea companiei. O data cu finalizarea relocarii in Parcul Industrial de la Saratel, Teraplast detine toate atuurile necesare pentru a valorifica la maxim oportunitatile pietei interne, dar si externe."