Compania Twitter a prezentat ieri, potenţialilor săi investitori, detaliile privind listarea pe bursă, sperând să atragă investitori prin intermediul creşterii veniturilor, deşi nu a mai înregistrat niciun profit în ultimii trei ani.
Veniturile aproape s-au triplat, anul trecut, la 316,9 milioane de dolari, în timp ce pentru prima jumătate a anului acesta, compania a anunţat un venit de 253,6 milioane de dolari, dar şi o pierdere de 69,3 milioane de dolari, conform Reuters.
Pierderile nu reprezintă "o problemă", consideră Brian Wieser, analist la Pivotal Research Group. Domnia sa menţionează că venitul pe client este, însă, aspectul cel mai important. "Ar fi fost o surpriză dacă ar avea un profit. Venitul pe client este cifra care contează cu adevărat", a explicat analistul.
Twitter a fost evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari în cele mai recente operaţiuni de finanţare derulate pe piaţa privată. Compania s-a concentrat din timp asupra pieţei publicităţii pe dispozitive mobile, astfel că a reuşit să înregistreze venituri, în mare parte, din acest domeniu.