ANUNŢ de finalizarea proiectului "Achiziţie de echipamente de ultimă generaţie pentru oferirea serviciilor inovative de publicitate"
Comunicate de presă / 23 octombrie 2023
Finalizarea proiectului "Achiziţie de echipamente de ultimă generaţie pentru oferirea serviciilor inovative de publicitate"
SCV OUTDOOR SRL, cu sediul social în Str. Ceremuşului, nr. 17, Sector 1, Bucureşti, telefon 0721.526.062, fax n/a, e-mail: scvoutdoorsrl@gmail.com, a derulat, începând cu data de 21.10.2021, proiectul Achiziţie de echipamente de ultimă generaţie pentru oferirea serviciilor inovative de publicitate, în baza contractului de finanţare nr. 7187/26.10.2021 , având codul SMIS 136229. Proiectul s-a implementat în Municipiul Bacău, Strada Alexei Tolstoi, nr. 69 (suprafaţa de 155 mp din clădirea C2 şi suprafaţa de 56,7 mp cam 10 si 17 din clădirea C1-U2, et.1), Judeţul Bacău, Regiunea Nord-Est, pe o perioadă de 27 de luni.
Autoritatea de Management este Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, iar Organismul Intermediar pentru regiunea Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est.
Perioada de implementare este de 01.08.2021- 31.10.2023.
Valoarea totală a proiectului este de 8.192.917,95 lei.
Valoarea nerambursabilă este de 4.498.686,90 lei din care : FEDR 3.823.883,88 lei şi Bugetul naţional 674.803,02 lei.
Obiectivul general al proiectului îl constituie achiziţia de echipamente şi pachete software în vederea realizării unui serviciu inovativ în domeniul publicităţii de tip outdoor.
Obiectivele specifice ale proiectului :
-Achiziţia de active corporale şi necorporale
-Dezvoltarea capacităţii administrative
-Crearea a 5 noi locuri de muncă, dintre care 1 loc de muncă nou creat pentru o persoană dintr-o categorie defavorizată
Rezultate aşteptate: Achiziţia de active corporale -33 echipamente şi sisteme tehnologice de ultimă generaţie şi centrală fotovoltaică; Achiziţie active necorporale (1 Software monitorizare vizualizări produs publicitar; 1 Software monitorizare tehnologie Client - Server; Magazin on-line;)
Dezvoltarea capacităţii administrative prin: a. implementarea sistemelor de management ISO 9001 si ISO 14001; b. participarea la nivel internaţional în afara României la târguri, expoziţii în calitate de expozant; c. consultanţă; d. publicitate şi informare; e. audit; f. certificare serviciu/proces.
5 locuri de muncă nou create, dintre care 1 loc de muncă nou creat pentru o persoană dintr-o categorie defavorizată.