Părerile din social media influenţează alegerile turiştilor de circuite

A.T.
Ziarul BURSA #Lifestyle / 23 august 2019

 Părerile din social media influenţează alegerile turiştilor de circuite

Turiştii care îşi doresc să plece în circuite se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook şi sunt influenţaţi în decizia de cumpărare a vacanţei, de recomandările prietenilor sau familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar şi de complexitatea programului şi notorietatea agenţiei.

Un studiu realizat de agenţia de turism Cocktail Holidays în rândul turiştilor interesaţi de circuite arată că aceştia sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiţii şi obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 şi 70 de ani, au venituri medii şi peste medie, studii superioare şi sunt foarte interesaţi să exploreze.

Pentru turişti care aleg circuitele este importantă calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistenţa turistică de calitate şi informaţiile oferite la destinaţie, profesionalismul ghidului.

Turiştii de circuite sunt turişti activi, prietenoşi şi care devin loiali în măsura în care le sunt depăşite aşteptările. În plus, aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuţilor excursia făcută şi agenţia de la care au cumpărat-o.

"Vorbim de oameni dornici de cunoaştere şi de explorare a destinaţiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turişti care au înţeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanenţă de serviciile unui ghid şi de consultanţă la destinaţie, mai ales că programele, noastre includ cele mai importante puncte de atracţie", declară Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinaţie, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe ţări, şi includ cazări la hoteluri de 4 şi 5 stele.

"În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la rezervarea biletelor de avion şi a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată şi că sunt programe extrem de căutate, şi că realizăm produse apreciate", precizează Dan Goicea.

Numărul circuitelor marca Cocktail Holidays creşte în sezonul toamnă-iarnă la 27, prin lansarea, în premieră pentru turoperator, a două programe de New York, la final de an, şi a unuia pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creştere cu 10% a numărului turiştilor de circuite.

"Shopping la New York" şi "Crăciun magic în oraşul zgârie-norilor", programe de 6 şi 7 nopţi, care costă 1.500 de euro/persoană, îi introduc pe turişti în atmosfera new-yorkeză de final de noiembrie şi decembrie. Turiştii se pot bucura de un tur al oraşului, au program de cumpărături în outlet-uri renumite şi în centru, vizitează pieţele de Crăciun. "Madeira Carnaval 2020 - Un mărţişor exotic", un program de 7 nopţi, cu plecare din Bucureşti şi Cluj-Napoca, care costă de la 895 de euro/persoană, le dă posibilitatea să asiste la cea mai mare petrecere de stradă din Europa, cu mii de participanţi, care are loc în capitala Funchal.

Sezonul circuitelor Cocktail Holidays debutează în septembrie, cu cel prin Croaţia şi Muntenegru, un program de vacanţă de 8 nopţi, cu Peninsula Peloponez, de 7 nopţi, Israel, de 5 nopţi. În oferta toamnă-iarnă sunt incluse circuite în Maroc, Croaziere pe Nil, Cairo şi minisejur în Hurghada, Cinque Terre, Florenţa şi Spezia, Thai-landa, Atena, pieţe de Crăciun şi revelioane în Lisabona, New York, Israel, Iordania (cu minisejur la Marea Roşie), Atena, Istanbul ori Thailanda, programe de vacanţă de la 3 la 8 nopţi şi tarife începând de la 429 de euro/persoană. Pentru ianuarie şi februarie sunt disponibile programe în Thailanda, Madeira şi Israel. O mare parte dintre programe au fost rezervate imediat ce au fost lansate.

Cocktail Holidays, turoperator de circuite pe toate continentele, dar şi de chartere în Grecia, Turcia, Spania, Egipt, estimează că încheie anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creştere cu aproximativ 40% faţă de 2018, şi mai mult de 35.000 de turişti deserviţi, în creştere cu 35% faţă de anul trecut.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb