2Performant înregistrează o creştere de 76% a numărului de vânzări intermediate în al doilea trimestru din 2023

T.B.
Piaţa de Capital / 4 iulie 2023

2Performant înregistrează o creştere de 76% a numărului de vânzări intermediate în al doilea trimestru din 2023

2Performant (BVB: 2P) anunţă că platforma sa a intermediat 690.000 de vânzări în al doilea trimestru din 2023, o creştere cu 76% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste vânzări au avut o valoare totală de 31,4 milioane de euro (excluzând TVA), o majorare cu 45% faţă de T2 2022, care au generat afiliaţilor comisioane în valoare de 1,9 milioane de euro, +41%.

"Rezultatele pe care platforma 2Performant le-a generat în acest trimestru continuă trendul ascendent al evoluţiei noastre şi confirmă eficienţa strategiei pe care am adoptat-o, atât din punct de vedere al dezvoltării tehnologiei proprii, cât şi al abordării comerciale. Valoarea tranzacţiilor intermediate de 2Performant a crescut în fiecare an - dacă anul trecut am depăşit pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro plus TVA, în acest an ne vom apropia sau chiar vom depăşi 150 de milioane de euro în valoarea vânzărilor generate. Avem planuri ambiţioase de dezvoltare pentru următorii ani, pe care le vom prezenta în cadrul "2Performant 2025', evenimentul dedicat investitorilor pe care îl vom organiza în data de 9 octombrie 2023 la Bucureşti", a declarat Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant.

În al doilea trimestru din 2023, utilizatorii platformei au trimis 25,4 milioane de click-uri către magazinele din 2Performant, o creştere de 36% faţă de perioada similară a anului trecut. Câştigul mediu al afiliaţilor per 100 de click-uri s-a ridicat la 7,48 euro, o creştere de 3%, în timp ce rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp în comparaţie cu trimestrul 2 2022, ajungând la 2,7%. De asemenea, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,5, o majorare cu 4%. Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei a fost de 45,5 euro (excluzând TVA), o scădere de 17% faţă de al doilea trimestru din 2022, în contextul inflaţiei ridicate, care a influenţat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum şi al creşterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.

În prima jumătate a acestui an, 2Performant s-a axat pe creşterea calităţii ecosistemului, ceea ce a determinat creşteri importante în trimestrul 2 2023 în ceea ce priveşte rezultatele medii per indicator, respectiv numărul mediu de vânzări crescând cu 189% per afiliat, cu 126% per client şi 134% per relaţie activă (care generează trafic).

Principalele categorii de produse vândute în al doilea trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărţi, Beauty, Electronice IT&C, Jucării şi Produse pentru copii, Casă & Grădină, Produse pentru animale de companie, Sănătate & Îngrijire Personală şi Sporturi & Outdoors. În perioada analizată, primii zece clienţi ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Dr.Max, Answear, DY Fashion, SpringFarma, Nichiduţă, Kinder Auto, Cărtureşti, Sinsay, Bookzone şi Lensa.

În cei 14 ani de activitate, 2Performant a intermediat 10,2 milioane de vânzări cu o valoare totală de 470 de milioane de euro, prin 634 de milioane de click-uri trimise către magazinele online, generând afiliaţilor comisioane de 31 de milioane de euro.

Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe website-ul companiei, unde sunt afişate tendinţele privind comportamentul de cumpărare online atât la nivel de reţea, cât şi defalcat pe principalele industrii. Compania va continua să publice astfel de date agregate la finalizarea fiecărui trimestru pentru ca acţionarii şi investitorii să aibă o înţelegere cuprinzătoare asupra funcţionalităţii indicatorilor de business ai 2Performant pe parcursul unui an de activitate.

2Performant este listată pe piaţa AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acţiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori Bucureşti pentru această piaţă.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb