Studenţii din 24 de universităţi vor beneficia de spaţii moderne pentru studiu, co-working şi relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale. Programul BRD HUBs se numără printre iniţiativele de dezvoltare a educaţiei pentru toţi tinerii români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre şi spaţii multifuncţionale în universităţi din 12 oraşe, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Studenţii din România au nevoie în egală măsură de un sistem educaţional care să le ofere o pregatire pentru domeniile de viitor, dar care să investească şi în crearea unor comunităţi.
BRD Groupe Societe Generale contribuie la dezvoltarea unor astfel de comunităţi prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenţi şi startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenţilor contexte de învăţare pentru a-şi descoperi pasiunile, a-şi dezvolta competenţele şi a alege o carieră, potrivit comunicatului.
BRD HUBs înseamnă spaţii în care studiul este mai confortabil şi timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleaşi valori şi interese şi în care studentii îşi vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenţi vor avea acces la spaţii moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui şi evenimente diverse care au în centru cele mai importante şi relevante teme pentru noile generaţii.
"Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine şi consolidarea educaţiei în domeniile cu tradiţie necesită crearea unui context favorabil pentru studenţi atât la nivel academic, cât şi la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă îşi caută vocaţia sau că sunt deja implicaţi activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenţi la nevoile lor şi să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universităţi din ţară, de la cele tehnice şi de ştiinţe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenţilor atât în timpul cursurilor, cât şi în afara lor. A investi în educaţie înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor", a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Societe Generale.
Programul BRD HUBs consolidează investiţia în educaţie a BRD Groupe Societe Generale, prin construirea unei infrastructuri educaţionale naţionale pentru azi şi pentru mâine, în colaborare cu instituţiile de învăţământ şi organizaţiile cu tradiţie în inovarea educaţiei din România. Investiţia în educaţie la nivel naţional a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunităţi de viitor pentru toţi tinerii din România.
Programul BRD HUBs se desfăşoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universităţi:
⦁Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău
⦁Universitatea Transilvania din Braşov
⦁Universitatea din Bucureşti
⦁Academia de Studii Economice din Bucureşti
⦁Universitatea Naţională şi de Ştiinţe "Politehnica" Bucureşti
⦁Universitatea Româno-Americană
⦁Universitatea Tehnică şi de Construcţii Bucureşti
⦁Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti
⦁Universitatea "Babeş-Bolyai" din Cluj-Napoca
⦁Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
⦁Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
⦁Universitatea din Oradea
⦁Universitatea Ovidius din Constanţa
⦁Universitatea Maritimă din Constanţa
⦁Universitatea din Craiova
⦁Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi
⦁Universitatea de Medicină şi Farmacie "Gr. T. Popa" din Iaşi
⦁Universitatea de Ştiinţele Vieţii "Ion Ionescu de la Brad" din Iaşi
⦁Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iaşi
⦁Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti
⦁Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu
⦁Universitatea "Ştefan cel Mare" din Suceava
⦁Universitatea Politehnica Timişoara
⦁Universitatea de Vest din Timişoara