Amway, companie din segmentele de frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, precum şi de vânzări directe, se lansează pe piaţa din Bulgaria, a 30-a piaţă europeană pentru companie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Bulgaria se alătură celor peste 100 de ţări în care Amway este prezentă şi reprezintă a 30-a piaţă europeană pentru companie. Amway operează în 29 de pieţe din Europa, unde activează 1.150 angajaţi şi peste 250.000 Întreprinzători Privaţi Autorizaţi.
Amway Bulgaria va oferi 110 produse din toate gamele, urmând să îşi mărească periodic portofoliul de produse în această ţară.
Operaţiunile Amway din Bulgaria se bazează pe un model de vânzari directe.
Amway are în plan să se extindă în Bulgaria, iar până la finele anului 2014 să aibă 17.000 Întreprinzători Privaţi Autorizaţi în această nouă piaţă.
Ioana Enache, General Manager Amway pe România şi Bulgaria a declarat: "Bulgaria este o piaţă cu potenţial ridicat, unde consumatorii sunt pretenţioşi şi doresc din ce în ce mai multe produse de înaltă calitate. Suntem bucuroşi să deservim această piaţă cu produsele noastre, dar şi cu modelul nostru de afaceri. Amway încurajează şi sprijină Întreprinzătorii Privaţi Autorizaţi să îşi atingă potenţialul maxim de succes, oferindu-le posibilitatea de a obţine mai multe venituri, în timpul lor liber. Totodată, Amway le oferă instrumentele necesare pentru a găsi, ca antreprenori, un echilibru propriu între viaţa personală şi cea profesională, care să le întoarcă beneficii pe măsura eforturilor depuse. Distibuitorii noştri sunt forţa motrice care ne propulsează afacerea spre sucess şi sunt convinsă că Amway Bulgaria va creşte în ritm accelerat".
Amway a început să dezvolte primul produs de curăţenie ecologic şi bio-degradabil - Liquid Organic Cleaner (LOC) - în 1959. De atunci, Amway s-a extins la nivel global, iar în prezent distribuie peste 450 de produse.
În 2013, Amway a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari, şi se află în proces de expansiune a departamentelor de producţie şi cercetare-dezvoltare, în valoare de 332 milioane de dolari.