Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) organizează o licitaţie deschisă în valoare de 3,12 milioane de euro, fără TVA, pentru achiziţionarea de servicii de publicitate pe canalele media din Franţa, în vederea implementării planurilor operaţionale multianuale de marketing pentru brandul turistic naţional, conform unui anunţ publicat pe site-ul instituţiei.
Contractul se încheie pe o perioadă de 15 luni. Perioada estimată a campaniei este octombrie 2014 - octombrie 2015.
Criteriul de atribuire a contractului de publicitate este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Astfel, se are în vedere preţul ofertei - 49%, punctele de audienţă - 24%, numărul de cititori (în mii) din presa scrisă - 25% şi ponderea poziţionărilor premium gratuit - 2%.
Campania va ţinti promovarea României în Franţa şi se va adresa cu prioritate potenţialilor turişti, dar şi operatorilor din industria turismului din această ţară.
Una dintre priorităţile Autorităţii Naţionale pentru Turism o reprezintă promovarea brandului turistic naţional pe pieţe externe, Franţa fiind identificată ca piaţă-ţintă, conform planului de marketing strategic şi operaţional, se specifică pe site-ul instituţiei.
Finanţarea şi plata se vor face prin Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDER).
Participanţii la licitaţie au obligaţia să distribuie 2,184 milioane euro din bugetul media alocat pentru televiziune şi 936.000 euro pentru presa scrisă.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28 august 2014, ora 11,00, iar ofertele vor fi deschise în data de 28 august 2014, ora 12,00.