Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creştere de peste 41% faţă de anul precedent. Acest rezultat reflectă încrederea consumatorilor în produsele naturale şi artizanale, care respectă principiile asumate încă de la început de către compania românească. Rezultatele au fost obţinute prin dedicarea şi profesionalismul echipei Artesana, care împărtăşeşte aceleaşi valori fundamentale ale brandului: calitate, onestitate şi sustenabilitate.
Producătorul român de lactate minim procesate, folosind exclusiv lapte 100% românesc, integral, nestandardizat, neomogenizat şi pasteurizat la temperaturi blânde, a continuat să îşi consolideze poziţia pe piaţă prin investiţii strategice şi inovaţii.
Investiţii strategice în sustenabilitate şi calitate
1.Parteneriate solide cu fermierii locali
Artesana a intensificat colaborările cu fermele din apropierea fabricii, asigurând o aprovizionare constantă cu lapte românesc de calitate superioară şi securizând lanţul de aprovizionare.
2.Extinderea capacităţii de producţie
O nouă linie de formare a ambalajelor din carton certificat FSC a fost instalată, contribuind la eficientizarea procesului de ambalare şi la creşterea capacităţii de livrare.
Educaţie pentru generaţiile viitoare
În ultimul an şi jumătate, Artesana a derulat programul educaţional "Exploratori ai etichetelor", prin care elevii din şcolile româneşti au fost învăţaţi să citească şi să înţeleagă etichetele alimentelor. Programul a ajuns în 43 de şcoli, la peste 5.000 de elevi şi profesori, şi contribuind la educarea unei noi generaţii de consumatori responsabili.
"Educaţia este cheia pentru a forma consumatori responsabili. Artesana nu oferă doar produse de calitate, ci şi resursele necesare pentru ca fiecare dintre noi să înţeleagă valoarea alimentelor pe care le consumă", a declarat Sergiu Mulţescu, CEO Artesana.
Premii şi recunoaştere internaţională
2024 a fost un an al recunoaşterii eforturilor Artesana:
• International Food Transition Awards - premiu oferit de Carrefour Franţa pentru contribuţia Artesana la promovarea alimentelor sănătoase şi sustenabile.
• Forbes Brands for Kids - Artesana a fost desemnată marca preferată de lactate româneşti în studiul naţional realizat de Forbes Kids Romania şi D&D Research. Părinţi din toată ţara au ales Artesana ca fiind prima opţiune pentru familiile lor.
• Premiul Gustul Ales 2024 - smântâna Artesana 35% grăsime a câştigat premiul pentru produse lactate acidofile în cadrul competiţiei "Ora de bun gust - Premiile Gustul Ales 2024".
De asemenea, Alina Donici, fondatoarea Artesana, a primit mai multe premii prestigioase pentru leadership şi implicare socială, recunoscând contribuţia Artesana la dezvoltarea industriei alimentare şi a comunităţii:
Opinia Cititorului