ASBISc Enterprises Plc, distribuitor cu valoare adăugată, dezvoltator şi furnizor de produse, soluţii şi servicii IT şi IoT pe pieţele în creştere din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, lansează o nouă marcă de electrocasnice inteligente AENO, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit suresi citate, portofoliul AENO este compus din electrocasnice mici, concepute special pentru case inteligente. Scopul acestor produse este de a îmbunătăţi calitatea vieţii, dar şi confortul de zi cu zi, îmbinând uşurinţa de utilizare cu funcţionalitatea şi design-ul modern.
Serhei Kostevitch, CEO al ASBISc Enterprises Plc., a declarat: "Inovaţia face parte din ADN-ul nostru, fiind o companie care introduce constant produse noi şi inovatoare. Astfel, după ce am văzut o creştere semnificativă în cererea de dispozitive care uşurează viaţa de zi cu zi şi sporesc confortul, am decis să ne consolidăm portofoliul de mărci, cu un nou brand de electrocasnice inteligente - AENO. Prin intermediul acestei lansări, ne integrăm pe piaţă în acest sector şi sperăm să avem cât mai mult succes. Anii de experienţă în distribuţia IT, dar şi o poziţie extrem de puternică pe pieţele noastre reprezintă un atu, întrucât vom folosi canalele pe care le cunoaştem deja foarte bine, pentru a vinde produsele AENO.
Misiunea AENO este de a face tehnologia inteligentă mai accesibilă, astfel încât utilizatorii să poată profita de mai mult timp liber.
Aparatele electrocasnice inteligente de la AENO vin cu cele mai solicitate şi inovatoare funcţii inteligente, fiind folosită o tehnologie avansată, într-o unitate de producţie de ultimă generaţie.
Portofoliul de produse al mărcii AENO include o gamă largă de categorii din patru domenii cheie de utilizare:
• crearea unui microclimat sănătos (purificatoare de aer, umidificatoare);
• curăţenia şi îngrijirea locuinţelor si a hainelor (aspiratoare robot, aspiratoare verticale, mopuri cu abur, aparate de călcat verticale);
• gătit (fierbătoare de apă, grătare electrice, blendere, cuptoare electrice, aparate pentru gătit "Sous Vide", aparate de sigilat şi vidat);
• igiena personală (periuţe de dinţi electrice şi irigatoare bucale).
Valorile cheie ale mărcii AENO:
• Inovaţie în fiecare produs: pentru dezvoltarea produselor AENO, din toate categoriile, sunt selectate cele mai bune tehnologii disponibile;
• Uşurinţa în utilizare, în raport cu funcţiile cele mai solicitate de consumatori;
• Reducerea poluării: alegerea unor materialele pentru ambalare, care nu sunt confecţionate din plastic;
• Fiabilitatea ca valoare fundamentală: brand-ul oferă o garanţie de 2 ani pentru produsele sale;
• Preţuri corecte: consumatorul nu ar trebui să plătească în exces pentru numele mărcii.
Bogdan Constantinescu, General Manager ASBIS Romania, declară: "Brand-ul AENO a fost dezvoltat pornind de la dorinţa de face electrocasnicele inteligente accesibile tuturor, astfel încât un număr cât mai mare de oameni să se poată bucura de beneficiile acestora. În România, mai ales în această perioadă în care multe persoane îşi desfăşoară activitatea de acasă, electrocasnicele inteligente sunt un real ajutor. Atunci când dispozitivele inteligente au grijă de casele noastre, ne putem ocupa mai mult de familie, prieteni sau pasiuni. Prin lansarea acestui brand, ne angajăm să oferim clienţilor noştri produse de înaltă calitate".