Asitrans ţinteşte prime de 40 milioane lei în perioada octombrie 2007 - ianuarie 2008 din vânzarea a 80.000 de poliţe de răspundere civilă auto (RCA), mai mult decât dublu faţă de acelaşi interval din 2006, a spus directorul executiv al companiei, Andrei Vlad Gluvacov.
"Compania a înregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 16,8 milioane lei din vânzarea poliţelor RCA în lunile octombrie 2006 - ianuarie 2007, după ce am încheiat 35.000 de poliţe RCA", a precizat Gluvacov.
El a adăugat că, numai în perioada 22 octombrie - 25 noiembrie 2007, Asitrans şi-a dublat numărul de poliţe RCA vândute faţă de acelaşi interval din 2006, până la 22.000 poliţe, deoarece compania şi-a păstrat tariful şi a oferit tichete cadou cu valori între 20 şi 40 lei la încheierea poliţelor.
Pe de altă parte, Gluvacov a precizat că Asitrans este singura companie care vinde poliţe în rate pentru persoane fizice. Astfel, poliţele RCA cu o valabilitatea pentru un an pot fi achitate în patru rate, iar cele cu valabilitate de şase luni se pot achita în două rate. Totodată, clienţii RCA Asitrans beneficiază de tractare gratuită chiar şi în cazul unor defecţiuni tehnice, care nu au legătură cu un accident.
Compania va investi circa 250.000 euro în campania de promovare cu privire la poliţele RCA pe toate canalele media, care include şi "barter", prin care Asitrans oferă asigurări în schimbul promovării.
Asitrans urmează să-şi schimbe denumirea în EuroIns România, astfel că o perioadă de şase luni după 1 ianuarie va practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns România, a mai spus directorul executiv al companiei.
Asitrans a înregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 66,62 milioane lei în primele nouă luni din 2007, în creştere cu 34% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, când afişase prime de circa 49 milioane lei.
Grupul bulgar Eurohold a anunţat în luna iulie că a cumpărat peste 75% din acţiunile Asitrans Asigurări, pentru care a plătit 12,5 milioane euro. Compania românească de asigurări îşi schimbă denumirea de la 1 ianuarie 2008 în EuroIns România, iar divizia sa de leasing, Asitrans Leasing, va deveni Eurolease Auto. Campania de schimbare a imaginii (rebranding) este estimată la 500.000 de euro.