Banca Transilvania (BT) a lansat, ieri, un card bancar de călătorii, în parteneriat cu TAROM şi Air France KLM, prin care clienţii pot acumula mile cu fiecare cumpărătură şi vor putea achiziţiona, ulterior, bilete de avion, au declarat reprezentanţii companiilor implicate.
Omer Tetik, directorul general al BT, a precizat că banca vrea să devină un lider în zona cardurilor de credit şi de aceea a lansat şi acest card bancar de călătorii BT Flying Blue.
Domnia sa a menţionat: "Emiterea cardului de credit costă 200 de lei (n.r. pentru varianta Premium), iar dobânda anuală efectivă (DAE) percepută de Banca Transilvania este de 24% pe an, după o perioadă de 55 de zile în care nu se percep dobânzi".
Alexandru Dobrescu, country manager Air France KLM România, a spus că milele obţinute prin cumpărăturile cu cardul pot fi făcute cadou şi pot fi reportate pentru anul următor, în cazul în care acestea nu au fost folosite în decursul anului curent.
Şeful companiei aeriene speră ca vânzările Air France KLM pe plan local să crească cu cel puţin 5% în urma lansării cardului de călătorie, dar a menţionat că acest lucru depinde şi de evoluţia economiei. Alexandru Dobrescu a arătat că, în prezent, programul de fidelizare Flying Blue pentru zboruri frecvente al alianţei SkyTeam, din care fac parte, printre alţii, Tarom şi Air France KLM, are 110.000 de membri în România.
Domnia sa susţine că aproximativ 5.000 de astfel de carduri de călătorii vor fi emise anul viitor. În acest an, românii au cheltuit aproximativ 127 de milioane de euro, prin carduri Visa, pentru achiziţia biletelor de avion, după cum a declarat Cătălin Creţu, directorul regional pentru România al Visa Europe.
SkyTeam este o alianţă aeriană globală înfiinţată în anul 2000 şi cuprinde companii precum Tarom, Air France, Delta Air Lines, Korean Air, Alitalia sau China Airlines.