Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, va schimba pozitiv experienţa clienţilor. Verificarea şi actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informaţii cu instituţia publică menţionată, conform unui comunicat de presă al băncii.
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărţilor de identitate ale unor clienţi existenţi, din Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, pentru a actualiza informaţiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informaţiile a peste 80.000 de clienţi persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor şi va consta în verificarea şi actualizarea datelor personale ale clienţilor, prin verificarea online, instant, la Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor, aşa încât aceştia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărţile de identitate.
Verificările datelor clienţilor se vor realiza începând cu anul viitor:
La deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client - atât în una dintre agenţiile Băncii Transilvania, cât şi online;
În mod recurent, cum ar fi la expirarea cărţii de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunţate/actualizate la bancă de către clienţi.
Peste 450.000 de persoane au devenit clienţi BT în primele zece luni ale anului.
1. E o mare tampenie!
(mesaj trimis de Alina în data de 28.11.2023, 23:43)
Cum sa faci actualizarea automata a datelor? Eu am un credit de care nu vreau sa stie sotul si nu vreau niciodata sa primesc plicuri de la banca in care sa apara astfel de informatii! Sunteti dusi cu capul? O sa va dau in judecata daca veti face asa ceva!