Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluţii de inovare şi transformare digitală, investeşte până în 2027, la nivel internaţional, 350 de milioane de euro în fuziuni, achiziţii şi Inteligenţă Artificială, potrivit unui comunicat emis redacţiei. De-a lungul celor 37 de ani de la lansare, grupul Stefanini a realizat aproximativ 40 de achiziţii la nivel global.
România este un centru tehnologic strategic pentru operaţiunile companiei din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), având la nivel local 1.500 de angajaţi care livrează servicii de dezvoltare şi întreţinere de aplicaţii, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud şi suport tehnic la distanţă.
Prezent în 41 de ţări, grupul a obţinut anul trecut venituri globale 1,4 miliarde de dolari şi intenţionează să investească 350 milioane de dolari în fuziuni, achiziţii şi inteligenţă artificială până în 2027.
"Anul 2025 marchează un alt pas important în strategia globală a Stefanini Group. Ne uităm mereu spre viitor şi căutăm modalităţi de a excela. Urmărirea sinergiei globale cu o gândire AI First ne va face şi mai consecvenţi în a oferi clienţilor noştri tot ce avem mai bun", spune Marco Stefanini, fondator şi CEO global al Stefanini Group.
La nivel global, grupul se va concentra pe consolidarea poziţiei în domeniul serviciilor şi dez-voltarea acestora cu ajutorul Inteligenţei Artificiale. În acest sens, grupul şi-a reorganizat por-tofoliul extins de servicii, complet îmbunătăţit de Inteligenţa Artificială, în şapte divizii de busi-ness, şi a reorganizat structura globală de marketing.
Obiectivul este ca astfel clienţii Stefanini să perceapă compania ca un furnizor unic pentru îndeplinirea obiectivelor:
Astfel, cele şapte divizii de servicii şi brandurile prin care sunt promovate acestea sunt:
1. Tehnologie prin brandul Stefanini Technology
2. Securitate cibernetică prin brandul Stefanini Cyber
3. Data & Analytics va avea două branduri: Stefanini Data & Analytics şi Stefanini Woopi
4. Tehnologie financiară: Topaz, Orbitall şi Saque e Pague
5. Operaţiuni prin brandurile Stefanini Operations şi Next
6. Producţie şi lanţ de aprovizionare prin brandurile Stefanini IHM
7. Comerţ şi marketing prin brandurile Gauge şi W3haus
" În urma fuziunilor şi achiziţiilor realizate, ne-am mărit considerabil portofoliul. Prin urmare, a fost necesar să integrăm noile businessuri şi să asigurăm o mai mare sinergie a brandului organizaţiei pentru a face investiţiile în promovare, marketing şi comunicare mai eficiente. Avem deja mai mult de 250 de poveşti de succes în domeniul Inteligenţei Artificiale şi am generat rezultate solide pentru 100 de clienţi din întreaga lume. Acest lucru ne oferă un istoric excepţional pentru a continua să aducem valoare pentru mai multe companii la nivel global", a explicat Guilherme Stefanini, Chief Marketing Officer la nivel global al grupului Stefanini.
O nouă structură globală de marketing
Pentru a sprijini noua direcţie a companiei, Stefanini Group anunţă, de asemenea, o nouă structură de marketing sub conducerea lui Guilherme Stefanini, care a preluat funcţia de CMO global în mai 2024.
Acesta a lucrat la reorganizarea echipei într-o divizie globală de marketing cu peste 100 de persoane.
Astfel, zona de social media, conţinut şi website va fi condusă de Rafael Macedo, vicepreşedinte global al operaţiunilor de marketing. Cu o experienţă de peste 21 de ani, Macedo a deţinut anterior funcţia de CEO al W3haus, agenţia de creaţie a grupului Stefanini.
"Noua structură globală ne va sprijini sa evoluăm în ceea ce priveşte integrarea livrărilor şi a comunicării", explică Rafael Macedo, vicepreşedinte global al operaţiunilor de marketing.
Pe de altă parte, zona de branding aflată în noua divizie de Global Brand Management, este condusă de Bibiana Lopez, care are misiunea de a creşte notorietatea grupului Stefanini.
"Sunt bucuroasă să accept provocarea de a lucra pentru un brand care crede în co-creaţie şi este profund ancorat în a pune Inteligenta Artificială în centrul activităţii", spune Bibiana Lopez.
Managerul are 25 de ani de experienţă în branding, marketing 360 şi comunicare orientată spre rezultate. Anterior, ea a lucrat la Samsung în domeniul marketingului şi ca strateg în agenţii precum DM9DDB, Publicis, TBWA şi Y&R. Bibiana Lopez îi va raporta direct lui Guil-herme Stefanini.
De asemenea, Tania Herrezeel, fost director de marketing al Stefanini pentru zona Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), deţine din acest an funcţia de director de marketing pentru emisfera nordică.
"Anul 2025 reprezintă o schimbare semnificativă în modul în care grupul comunică cu pub-licul", adaugă Guilherme Stefanini.
Opinia Cititorului