Societăţile financiare bancare şi nebancare vor fi obligate să afişeze în interiorul unităţilor, la loc vizibil, pe ecran TV, informaţii despre drepturile şi obligaţiile consumatorilor, explicaţii privind termenii specifici domeniului financiar-bancar, precum şi date furnizate de ANPC, potrivit Realitatea.net.
"Informaţiile trebuie să fie redactate în mod clar, concis, vizibil, uşor de citit şi cu caractere de aceeaşi mărime", se menţionează într-un ordin emis de preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Constantin Cerbulescu, publicat în Monitorul Oficial. Totodată, informaţiile trebuie să fie prezentate astfel încât să nu inducă în eroare consumatorii.
Potrivit documentului, prezentarea informaţiilor menţionate se va face pe întreaga suprafaţă a ecranului, cu excepţia benzii scroll, la intervale de 45 de minute, cu durata de 15 minute.