Banca Comercială Romană (BCR) începe, de la 1 februarie, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele băncii, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Acest proces face parte din strategia băncii de stimulare a tranzacţiilor fără numerar.
Bogdan Marin, director executiv Canale Retail în cadrul BCR a declarat: "BCR va continua să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul plăţilor la ghişeele băncii, recent banca instalând o reţea de 400 de astfel de aparate. Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client insuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observăm o creştere de la o medie anuala de 68% în 2011, la 73.5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%. Această evoluţie confirmă faptul că există un apetit din ce în ce mai mare al clienţilor BCR în utilizarea intensă a modalităţilor de efectuare a operaţiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) şi fără numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.)".