Banca Comercială Română (BCR) oferă un serviciu suport gratuit (Telverde) clienţilor persoane juridice care utilizează produsele MultiCash şi e-BCR+, potrivit unui comunicat al băncii.
Acest serviciu este dedicat exclusiv clienţilor persoane juridice, utilizatori ai serviciilor de electronic banking BCR. Prin intermediul serviciului de asistenţă lansat de BCR clienţii persoane juridice pot beneficia de informaţii privind tipurile de operaţiuni, de informaţii financiar-bancare şi de alte facilităţi oferite de utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR.
Andra Topan, director executiv al Directiei Suport şi Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR, a declarat: "O echipă specializată furnizează clienţilor informaţiile solicitate de aceştia astfel încât să asigure desfăşurarea în bune condiţii a activităţii aferente serviciilor MultiCash şi e-BCR+".
Creşterea numărului de clienţi BCR care efectuează operaţiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clienţilor persoane juridice astfel încât solicitările celor care utilizează aceste servicii să fie preluate şi soluţionate în cel mai scurt timp, se precizează în comunicat. Adresa este BCR.MulticashSupport@bcr.ro