Banca Comercială Română şi Vodafone au lansat astăzi unitatea mobilă "Bună ziua, schimbare!", un proiect de facilitare a accesului la servicii şi produse bancare, telecomunicaţii şi tehnologie, precum şi la ateliere de educaţie financiară şi digitală.
Prima oprire a caravanei este comuna Băleni din judeţul Dâmboviţa, unde va fi prezentă până la data de 21 octombrie. Caravana se va deplasa apoi în mai multe localităţi din România.
Caravana "Bună ziua, schimbare!" acţionează nu doar ca un centru de educaţie în tehnologie şi digitalizare, dar are şi rol comercial, oferind accesul atât la produsele Vodafone cât şi la soluţiile financiare oferite de BCR.
"Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorinţa de a creşte gradul de incluziune financiară şi tehnologică. Este un efort comun, BCR şi Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor şi de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunităţile să descopere oportunităţile de dezvoltare. BCR caută permanent soluţii pentru a le oferi românilor o viaţă mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers.
Dar nu oricum, ci prin educaţie financiară, mai întâi, şi prin înţelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viaţă, în funcţie de etapa în care se află, condiţiile sociale şi profesionale şi propriile obiective. Bunăstarea personală porneşte de la o relaţie corectă şi educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect şi sfaturi pentru alegeri financiare inteligente.
Aş vrea să le mulţumesc partenerilor noştri de la Vodafone pentru deschiderea şi eforturile depuse, în ultimele luni, de a dezvolta împreună acest proiect ce urmăreşte să contribuie la transformarea comunităţilor rurale din România", a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Retail şi Private Banking BCR.
"Caravana "Bună ziua, schimbare!" îşi propune să arate oamenilor că produsele şi serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în oraşe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români şi să arătăm că tehnologia este uşor de utilizat şi are un impact pozitiv asupra vieţii fiecăruia dintre noi.
Ne dorim, împreună cu partenerii noştri, să ajutăm oamenii din comunităţile rurale să descopere şi să acceseze platformele digitale, să îşi plătească facturile online, să îşi încarce cartelele, să îşi comande produse online şi să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenţi în toate colţurile României şi să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoţită de explicaţii pe înţelesul tuturor.
Vodafone se transformă într-o companie de tehnologie pentru a răspunde cât mai bine nevoilor de digitalizare a clienţilor, fie ei clienţi rezidenţiali sau companii, iar acest demers contribuie la obiectivul nostru de a susţine digitalizarea întregii societăţii fără a lăsa pe nimeni în urmă. ", a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.
Proiectul a fost lansat în Băleni cu sprijinul Primăriei, care a pus la dispoziţie locul de amplasare al caravanei, oferind astfel o poziţionare centrală, unde persoanele interesate pot ajunge uşor pentru a beneficia de serviciile oferite.
"Ne bucură foarte mult faptul că Vodafone şi BCR au ales comuna Băleni pentru lansarea acestui proiect. Consider că, indiferent de puterea financiară, companiile trebuie să înceapă de jos, din mediul rural, pentru a produce schimbarea necesară în România. Accesul la servicii bancare trebuie să fie implementat în mediul rural deoarece accesul la sucursalele companiilor nu este unul uşor" a declarat Florea Muşat, Primarul comunei Băleni.
Unitatea mobilă va fi deservită de câte doi experţi, unul financiar-bancar şi unul specializat în telecomunicaţii şi tehnologie. La biroul bancar din cadrul unităţii mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, operaţiuni precum deschideri de cont curent şi carduri de debit, deschideri de depozite şi conturi de economii, solicitări de carduri de credit, acces la digital banking şi multe altele.
Solicitări pentru credite de consum, precum şi refinanţări şi restructurări.
Totodată, caravana este echipată şi cu două aparate de tip ATM şi ATP, prin intermediul cărora se vor putea efectua eliberări de lei sau euro, în numerar, depuneri numerar în calitate de persoană fizică - în conturile curente, conturile de rambusare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane, plăţi către furnizori de servicii şi reîncărcări ale cartelelor Vodafone.
În ceea ce priveşte zona de tehnologie şi telecomunicaţii clienţii vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet şi televiziune) şi pe cea de servicii mobile, vor putea testa şi achiziţiona dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot, etc.), dar îşi vor putea plăti şi factura şi reîncărca în aplicaţia My Vodafone.
De asemenea, unitatea mobilă va găzdui, în fiecare zi, cursuri de educaţie financiară, precum şi ateliere despre folosirea aplicaţiilor mobile şi despre navigarea în siguranţă pe internet. În cadrul caravanei vor fi prezenţi şi experţi care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanţări prin fondurile europene pentru producţie şi echipamente agricole.