Biocarpet, brand prezent de peste 15 ani pe piaţa românească şi liderul categoriei de şampoane pentru curăţare şi întreţinere a covoarelor, anunţă lansarea celei mai recente inovaţii: Biocarpet Odour Control. Produsul beneficiază de o nouă strategie de brand şi de comunicare, arată un comunicat remis redacţiei.
Pe lângă lansarea noului produs Biocarpet Odour Control, întreaga gamă Biocarpet a beneficiat şi de o schimbare a identităţii vizuale şi a ambalajului.
"Datorită caracteristicilor sale unice, Biocarpet Odour Control contribuie la întărirea imaginii de expert în covoare a brandului Biocarpet şi la consolidarea poziţiei de lider de piaţă. În prezent, Biocarpet deţine o cotă de 54.4% în valoare şi de 57.5% în volum pe piaţa produselor de curăţare a covoarelor", a afirmat Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim.