BRD Sogelease IFN S.A., filiala de leasing financiar a BRD - Groupe Société Générale, a încheiat în anul 2006 peste 3.400 de contracte, în creştere cu 36% faţă de anul 2005. Valoarea bunurilor finanţate s-a ridicat la 174,5 milioane euro, cu 43% mai mult faţă de anul anterior. Structura portofoliului BRD Sogelease IFN S.A. la 31 decembrie 2006 era: autovehicule comerciale - 46.4%, autoturisme - 22.7%, echipamente construcţii - 13.7%, echipamente industriale, medicale şi agricole - 12.3%, echipamente IT - 3.3%, real estate - 1.6%.
În raport cu sfârşitul anului 2005, structura portofoliului BRD Sogelease IFN S.A. s-a modificat în conformitate cu cerinţele şi evoluţia pieţei, în sensul creşterii ponderii pentru anumite bunuri (exemplu: echipamente de construcţii +60%). Aceste tendinţe se datorează schimbărilor legislative şi oportunităţilor de investiţii determinate de accesul în Uniunea Europeană.
BRD Sogelease IFN S.A. utilizează canale de distribuţie multiple: pe de o parte, a reuşit să-şi promoveze cu succes produsul de leasing împreună cu reţeaua de unităţi a BRD-Groupe Societe Generale, iar pe de altă parte a dezvoltat parteneriate solide cu furnizorii - "vendor finance" din piaţa auto, a echipamentelor de construcţii şi a echipamentelor medicale.
În 2007, BRD Sogelease IFN S.A. îşi va întări echipa comercială pentru a fi în măsură să promoveze şi noul produs de leasing operaţional al Grupului (cu un important impact fiscal şi de structurare a bilanţului), care urmează să fie lansat în perioada următoare.
"Gestionăm un mix de canale de distribuţie şi un portofoliu extrem de variat de active finanţabile prin intermediul leasing-ului generat de relaţiile profitabile de afaceri cu peste 3.600 de clienţi activi. În 2007, BRD Sogelease va menţine şi îmbunătăţi acest model de business", a declarat Jean Paul Decrock, Directorul general al BRD Sogelease IFN S.A.
BRD Sogelease este membru fondator al Asociaţiei de Leasing şi Servicii Financiare Nebancare, care reprezintă interesele a 20 societăţi de leasing şi însumează, potrivit propriilor estimări, aproximativ 60% din piaţa de profil din România.