Campaniile publicitare "Grupuri" şi "Cel mai rapid Internet mobil" au cîştigat fiecare cîte un premiu Gold EFFIE, iar campania "Cost Control" a cîştigat un premiu Silver EFFIE, în cadrul celei de-a doua ediţii româneşti a festivalului de publicitate EFFIE Award. Premiile EFFIE se acordă pentru eficienţa campaniilor de comunicare, iar cele înscrise în concurs sînt evaluate în funcţie de obiectivele stabilite şi de rezultatele campaniei şi în al doilea rînd în funcţie de creaţia publicitară. La categoria "Telecomunicaţii", pentru Zapp au fost înscrise în concurs trei campanii, două de către agenţia Gavrilă&Asociaţii ("Cost Control" pentru accesul la Internet de la Zapp şi "Grupuri" pentru abonamentul Zapp Share Free) şi una de către Ogilvy&Mather ("Cel mai rapid Internet mobil" pentru accesul la Internet de la Zapp). Dintre toate campaniile înscrise de competitori la categoria "Telecomunicaţii", cele trei de la Zapp au fost singurele selectate pentru etapa finală de jurizare şi, implicit, singurele care au concurat pentru premii. La prima ediţie a premiilor, în 2004, Zapp a cîştigat Gold EFFIE cu campania "Gil Dobrică", realizată pentru serviciul Upgrade International.
Campaniile publicitare "Zapp" au obţinut trei premii
D.R.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 1 aprilie 2005