Compania alimentară americană Campbell Soup a confirmat, ieri, vânzarea celebrului său brand de biscuiţi Arnott's din Australia şi a unor operaţiuni internaţionale firmei de private equity KKR & Co, valoarea estimată a tranzacţiei fiind de 2,2 miliarde de dolari, transmit AFP şi Reuters.
Producătorul de biscuiţi cu o vechime de 150 de ani, al cărui portofoliu include brandurile Tim Tam, Shapes şi Tiny Teddy, este pe primul loc în topul preferinţelor clienţilor australieni. Arnott's a fost achiziţionat de divizia internaţională a Campbell în 1997.
În urma tranzacţiei, KKR va prelua unităţile de producţie ale Campbell din Australia, Indonezia şi Malaezia.
În iunie, Campbell a anunţat vânzarea subsidiarei sale din Danemarca, Kelsen Group, pentru 300 de milioane de dolari, unei companii afiliate a Ferrero SpA, producătorul Nutella.
Compania americană Campbell a demarat vânzarea diviziei internaţionale şi a celei de alimente congelate în 2018, ca urmare a implementării unui plan de revizuire a afacerilor, aşa cum au făcut rivalele Kraft Heinz şi Kellogg.
Divizia internaţională a Campbell include branduri de biscuiţi şi snacks-uri, unităţi de producţie din Indonezia şi Malaezia şi afacerile din Hong Kong şi Japonia.