Compania "Automobile Dacia" a organizat în perioada 14 noiembrie-21 decembrie, o amplă campanie de testare a noii game Solenza - modelele Solenza 1.4MPI şi 1.9D - intitulată "Caravana Dacia". Campania a permis potenţialilor clienţi din şase oraşe - Iaşi, Cluj, Timişoara, Craiova, Braşov şi Constanţa - să încerce noile modele Solenza, diesel şi pe benzină, pe un traseu urban şi pe o pistă special amenajată.
Organizarea evenimentului în fiecare oraş a presupus o amplă desfăşurare de forţe din partea agenţiei de publicitate Prospero Promotions and Special Events, principalii organizatori ai "Caravanei Dacia". În fiecare oraş, "Caravana Dacia" a poposit timp de trei zile.
Cu ocazia campaniei, Dacia a organizat în fiecare destinaţie o tombolă avînd ca premiu o Solenza 1.4MPI Rapsodie, oferită de RCI Finanţare şi RCI Leasing România. Printre numeroasele surprize pregătite publicului s-a numărat şi concertul trupelor Class şi Proconsul, în prima seară a "Caravanei Dacia" în fiecare oraş.
Agenţia Prospero a organizat şi implementat la nivelul fiecărui oraş în care a poposit Caravana, timp de 3 zile, programe ample, interactive, ce au implicat elemente logistice semnificative. Pentru fiecare locaţie, Prospero a amenajat un spaţiu central de circa 1000 mp, sistemul logistic incluzînd 7 corturi, instalaţii electrice complexe ce deservesc iluminatul şi sonorizarea corturilor, o scenă de 8/6 m, sute de metri de cablu, lumini şi sonorizare de concert, spaţiu de drive-test cu jaloane, 14 maşini aflate 8 ore pe zi în traseu urban. Locaţia Caravanei a fost marcată cu 45 de steaguri Dacia. Scena a găzduit un banner special de 35 mp.
Vizibilitatea prezenţei Dacia în fiecare oraş a fost asigurată de o echipă promoţională locală, coordonată de Prospero, formată din 8 tinere şi un team leader care, pe parcursul celor 3 zile, i-au invitat pe trecătorii din locurile intens circulate din oraş să ia parte la acţiunile din cadrul Caravanei.