"Caravana Dacia" a poposit în şase oraşe din ţară

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 15 ianuarie 2004

Compania "Automobile Dacia" a organizat în perioada 14 noiembrie-21 decembrie, o amplă campanie de testare a noii game Solenza - modelele Solenza 1.4MPI şi 1.9D - intitulată "Caravana Dacia". Campania a permis potenţialilor clienţi din şase oraşe - Iaşi, Cluj, Timişoara, Craiova, Braşov şi Constanţa - să încerce noile modele Solenza, diesel şi pe benzină, pe un traseu urban şi pe o pistă special amenajată.

Organizarea evenimentului în fiecare oraş a presupus o amplă desfăşurare de forţe din partea agenţiei de publicitate Prospero Promotions and Special Events, principalii organizatori ai "Caravanei Dacia". În fiecare oraş, "Caravana Dacia" a poposit timp de trei zile.

Cu ocazia campaniei, Dacia a organizat în fiecare destinaţie o tombolă avînd ca premiu o Solenza 1.4MPI Rapsodie, oferită de RCI Finanţare şi RCI Leasing România. Printre numeroasele surprize pregătite publicului s-a numărat şi concertul trupelor Class şi Proconsul, în prima seară a "Caravanei Dacia" în fiecare oraş.

Agenţia Prospero a organizat şi implementat la nivelul fiecărui oraş în care a poposit Caravana, timp de 3 zile, programe ample, interactive, ce au implicat elemente logistice semnificative. Pentru fiecare locaţie, Prospero a amenajat un spaţiu central de circa 1000 mp, sistemul logistic incluzînd 7 corturi, instalaţii electrice complexe ce deservesc iluminatul şi sonorizarea corturilor, o scenă de 8/6 m, sute de metri de cablu, lumini şi sonorizare de concert, spaţiu de drive-test cu jaloane, 14 maşini aflate 8 ore pe zi în traseu urban. Locaţia Caravanei a fost marcată cu 45 de steaguri Dacia. Scena a găzduit un banner special de 35 mp.

Vizibilitatea prezenţei Dacia în fiecare oraş a fost asigurată de o echipă promoţională locală, coordonată de Prospero, formată din 8 tinere şi un team leader care, pe parcursul celor 3 zile, i-au invitat pe trecătorii din locurile intens circulate din oraş să ia parte la acţiunile din cadrul Caravanei.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb