Grupul Carrefour a lansat, în ţara noastră, un site de cumpărături online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare şi de larg consum, potrivit unui comunicat de presă.
"Platforma online este un serviciu adus clienţilor noştri, ajutând astfel la economia de timp pentru cei care au nevoie", a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.
"Platforma de comerţ online cuprinde în acest moment aproximativ 10.000 de produse, cu 3.000 mai multe decât la lansarea sa în urmă cu 3 luni. Lucrăm în mod continuu la extinderea gamei de produse puse la dispoziţia clienţilor noştri", a afirmat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.
Carrefour Online este un proiect de mare anvergură care a antrenat echipe din arii diferite de specializare, timp de un an şi jumătate. În urma plasării unei comenzi online, o echipă de profesionişti face selecţia produselor din magazin, se precizează în comunicat.