Mondelēz International a publicat raportul Snacking Made Right pentru 2024, care prezintă progresul companiei în ceea ce priveşte obiectivele sale de sustenabilitate, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Raportul din acest an subliniază preocuparea constantă a companiei Mondelēz International de a face snacking-ul mai sustenabil şi reiterează angajamentul său de a prioritiza Sustenabilitatea ca al patrulea pilon în strategia sa pe termen lung - alături de Creştere, Execuţie şi Cultură. 1
Raportul arată, de asemenea, angajamentul continuu al companiei faţă de transparenţă, prezentând progrese semnificative în ceea ce priveşte eforturile sale de a promova gustări mai sustenabile şi consumate conştient.
Cele mai importante progrese ale companiei pentru 2024 includ:
⦁Promovarea aprovizionării responsabile prin Cocoa Life, programul de sustenabilitate pentru cacao al companiei, care contribuie la responsabilizarea comunităţilor agricole şi la regenerarea peisajelor, acoperind în prezent aproape 91% din volumul de cacao.
⦁Accelerarea eforturilor de combatere a schimbărilor climatice, obţinând o reducere de aproximativ 12% a emisiilor de gaze cu efect de seră de la un capăt la altul în întregul lanţ valoric al companiei, comparativ cu 2018.
⦁Continuarea progreselor către o economie mai circulară pentru ambalaje, aproximativ 96% din ambalajele noastre fiind proiectate pentru a fi reciclabile.
⦁Creşterea portofoliului de gustări Mindful Portion Snacks al companiei, peste 84% din venituri provenind în prezent din porţii Mindful ambalate individual sau din informaţii clare de pe ambalaje, privind porţiile.
"Continuăm să prioritizăm Sustenabilitatea ca al patrulea pilon în Strategia noastră pe termen lung, deoarece credem că o afacere mai sustenabilă adaugă valoare pe termen lung", a declarat Dirk Van de Put, Preşedinte şi CEO, Mondelēz International.
"Cu strategia potrivită, brandurile potrivite, amprenta geografică potrivită şi oamenii potriviţi - sunt încrezător că rămânem solid poziţionaţi pentru o creştere sustenabilă pe termen lung."
Abordarea companiei de a realiza progrese are două direcţii, inclusiv colaborarea strânsă în amonte şi în aval de-a lungul lanţului de aprovizionare şi rolul de lider în iniţiativele din industrie şi sector.
"Sunt mândră de consecvenţa abordării noastre şi de progresele puternice pe care continuăm să le realizăm în raport cu obiectivele noastre de sustenabilitate în 2024", a declarat Christine Montenegro McGrath, Chief Impact & Sustainability Officer, Mondelēz International. "Ne concentrăm eforturile pentru a avea un impact acolo unde credem că oamenii şi planeta noastră au cea mai mare nevoie de el."