Domeniile Ostrov, unul dintre liderii pieţei de vin din România, anunţă o creştere remarcabilă a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada în primul sfert al anului 2025, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat transmis redacţiei.
În perioada 1 ianuarie - 31 martie 2025, vânzările online au înregistrat o creştere de peste 130%, atât în volum, cât şi în valoare. În primele trei luni ale anului, s-au vândut cu aproximativ 134% mai multe sticle de vin din gama Naiada prin intermediul canalelor online, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2024, generând o creştere a veniturilor de circa 133%.
"Creşterea vânzărilor online reflectă interesul în continuă creştere pentru vinurile Domeniile Ostrov, dar şi eforturile depuse de digitalizare şi promovare a brandului la nivel naţional," a declarat Aurel Ştefan, director comercial Domeniile Ostrov.
Gama Naiada
Domeniile Ostrov produce 12 sortimente de vin alb (Sauvignon Blanc, Crâmpoşie, Chardonnay), roze (Cuvee Rose, Syrah rose) şi roşu (Syrah, Fetească Neagră, Merlot, Pinot Noir, Cabernet Sauvignon) în Gama Naiada, adresându-se unui public divers, aflat în căutarea calităţii şi a expresivităţii terroir-ului românesc.
Toate vinurile din această gamă sunt seci, DOC (denumire de origine controlată) şi baricate, recunoscute prin numeroase distincţii naţionale şi internaţionale. Printre acestea se numără Medalii de Aur şi Argint la competiţii precum International Wine Contest Bucureşti, Balkans International Wine Competition, Premiile de Excelenţă Vinul.Ro, şi C.N.V. Bachus Focşani, obţinute de-a lungul mai multor ani.
"Suntem încântaţi de încrederea pe care consumatorii o acordă vinurilor noastre şi de impactul pe care gama Naiada îl are în rândul iubitorilor de vin din întreaga ţară. Fiecare sticlă vândută este o dovadă a pasiunii noastre pentru vinificaţie şi a angajamentului nostru de a aduce în faţa consumatorilor produse de calitate superioară, care reflectă esenţa regiunii Ostrov," a declarat Oana Belu, CEO Domeniile Ostrov.
Gama Naiada reprezintă astăzi 26% din totalul vânzărilor de vinuri îmbuteliate în sticle de 0,75L de la Domeniile Ostrov, poziţionându-se ca cea mai importantă gamă din portofoliu. Gama Naiada este preferată atât de consumatorii din retail, în special din hipermarketuri şi supermarketuri, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, cât şi de cei din reţelele locale de magazine (LKA), potrivit comunicatului.
Domeniile Ostrov continuă să investească în extinderea prezenţei online şi în diversificarea portofoliului de produse, urmărind consolidarea poziţiei sale atât pe piaţa locală, inclusiv în HoReCa şi pe pieţele de export.Producţia respectă principii sustenabile, păstrând echilibrul natural al podgoriilor şi calitatea remarcabilă a fiecărui vin.
O poveste a naiadelor, vie prin vinuri
Inspirată de legenda naiadelor - nimfele apelor dulci adorate de grecii antici pentru puterile lor extraordinare -, gama Naiada îşi poartă numele ca un simbol al frumuseţii, tinereţii şi armoniei. Se spune că Naiada este născută din vise şi legende, înzestrată cu har profetic şi purtătoare a tinereţii veşnice. Fiecare sticlă Naiada este o invitaţie de a descoperi această magie, un strop din Dunăre şi din povestea sa eternă.
Despre Domeniile Ostrov
Domeniile Ostrov este un prestigios producător de vinuri situat în regiunea Dobrogea, România, o zonă renumită pentru condiţiile ideale de vinificaţie. Cu o tradiţie îndelungată în viticultură, Domeniile Ostrov combină metodele moderne de vinificare cu tehnicile tradiţionale pentru a produce vinuri de înaltă calitate.
Portofoliul lor include vinuri roşii complexe, albe proaspete şi roze elegante, fiecare cu un caracter distinct şi o poveste proprie. Angajamentul lor pentru excelenţă şi autenticitate se reflectă în fiecare sticlă, oferind o experienţă senzorială remarcabilă şi un gust autentic al regiunii Dobrogea.
Domeniile Ostrov în 2023 a înregistrat o producţie de peste 10 milioane de litri de vin şi o cifră de afaceri de 50 milioane de lei, se precizează în comunicat.
(C)