CEC Bank a lansat serviciul Info SMS dedicat clienţilor persoane fizice, posesori de carduri de debit şi de credit, prin care aceştia sunt informaţi, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzacţiile efectuate cu cardul, soldul disponibil şi orice alte operaţiuni de plăţi şi încasări din contul ataşat cardului, conform unui comunicat de presă.
Clientul poate alege să primească un mesaj după fiecare tranzacţie realizată din contul de card sau numai în cazul tranzacţiilor de încasări şi plăţi care depăşesc o anumită valoare, stabilită de acesta. Totodată, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, în mod gratuit, mesaje despre înştiinţări de întârziere la plată pentru creditele cu acces prin card, înştiinări privind suma şi data de plată pentru cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.
"Serviciul Info SMS asigură posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzacţiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzacţiilor efectuate de către utilizatorii suplimentari de card şi, în acelaşi timp, măreşte gradul de securitate al tranzacţiilor efectuate prin intermediul cardului", a declarat Radu Graţian Gheţea, Preşedintele CEC Bank.