Cesarom, cel mai mare producător de plăci ceramice din ţara noastră, plănuieşte investiţii totale de 1,5 milioane de euro, până la finalul acestui an. Astfel, compania intenţionează să modernizeze fabrica din Cluj, extinderea de reţele comerciale şi intensificarea acţiunilor de marketing. Din suma totală, 1,3 milioane de euro sunt destinate modernizării fabricii şi extinderii centrului logistic de la Cluj, dar şi promovării colecţiilor actuale şi dezvoltării de noi produse. Restul de 200.000 de euro vor fi investiţi în extinderea reţelei proprii de magazine specializate. În primele patru luni din acest an fabrica din Cluj a produs cu 48% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Magazinele care urmează să fie deschise de Cesarom vor fi amplasate în Bucureşti, Constanţa şi Braşov, potrivit lui Eduard Măcărescu, directorul comercial al Cesarom.
Compania estimează pentru anul în curs o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, la 38,5 milioane de euro, atingând astfel o cotă de piaţă de 38% din piaţa plăcii de ceramice din România. Tot în acest an va exporta în valoare de 2 milioane de euro.