Christian Tour, agenţie de turism din România, are un nou sediu comercial şi operaţional în Bucureşti, în Piaţa Alba Iulia, Sector 3, care este deschis începând de ieri, conform unui comunicat de presă al companiei.
Noul spaţiu, de trei ori mai mare decât sediul anterior, a fost achiziţionat recent de Memento Group, din care face parte Christian Tour, şi va găzdui atât departamentele operaţionale ale companiei, cât şi agenţia centrală de vânzări şi agenţia dedicată segmentului de vacanţe premium, Travel like a star.
"A fost o decizie la baza căreia au stat mai multe motive solide", explică Cristian Pandel, CEO & Preşedinte Christian Tour. "În primul rând, ne-am dorit o locaţie mai centrală, atât pentru colegii noştri, cât şi pentru public. Cerinţa a fost să fie un loc uşor accesibil, stradal, într-o zonă cu vad comercial, cu zeci de locuri de parcare disponibile - vechiul sediu fiind într-o clădire de birouri mai greu accesibilă atât clienţilor, cât şi angajaţilor grupului. Un al doilea motiv a fost dorinţa noastră de a elimina costurile cu chiria, astfel că am făcut această investiţie pe termen lung, simbolică şi pentru planurile noastre de perspectivă pentru piaţa din România. În al treilea rând, la fel de important, am vrut să ne extindem spaţiul pe care îl aveam, astfel că suprafaţa noului birou este de trei ori mai mare decât înainte."
Noul sediu comercial se întinde pe o suprafaţă de 2100 mp, faţă de spaţiul în care compania îşi desfăşura activitatea anterior - 700 mp.
Datorită spaţiului generos, sediul din Piaţa Alba Iulia găzduieşte toate departamentele şi diviziile Christian Tour, precum şi săli de conferinţe şi training, spaţii de depozitare.
La parter vor funcţiona atât agenţia pentru segmentul premium, "Travel like a star", cât şi agenţia de vânzări de sejururi şi zboruri dedicată publicului larg, care va fi amenajată sub forma unei cafenele.
La etaj se află sediul comercial Christian Tour şi câteva birouri AnimaWings, precum şi zona operaţională Christian Tour, cu departamentele şi diviziile aferente.
În noul sediu vor lucra aproximativ 120 de persoane, rezultând o suprafaţă de 16 mp alocaţi fiecărei persoane. Printre facilităţile noului spaţiu de lucru se numără climatizarea individuală pe zone, amenajarea unei zone green, cu sute de plante domestice şi exotice, spaţii pentru luat masa şi relaxare. În aproprierea noului sediu, angajaţii şi clienţii pot găsi restaurante, cafenele, magazine şi instituţii financiare.
"Misiunea pe care ne-am asumat-o este să creăm cele mai frumoase amintiri pentru clienţii noştri, la preţuri accesibile şi la o calitate corectă. Printre valorile Christian Tour se numără călătoria ca drept fundamental, o cultură a onestităţii şi integrităţii, eficienţa, diversitatea. Punem pe primul loc nevoile celorlalţi, iar în viziunea noastră, clientul nostru nu este stăpânul nostru, ci prietenul nostru. El va fi întotdeauna cel mai important partener al nostru", mai spune oficialul Christian Tour.
Noul sediu a fost amenajat ţinându-se cont de obiectivele de sustenabilitate şi protecţie a mediului înconjurător, valori importante pentru Christian Tour. "La renovarea şi amenajarea clădirii au fost folosite materiale exclusiv durabile şi sănătoase. S-au avut în vedere eficienţa energetică, gestionarea eficientă a apei, precum şi designul orientat exclusiv către utilizatori. Pentru iluminare, folosim tehnologie LED cu consum redus de energie, dar ne bazăm mult şi pe iluminare naturală, astfel că am montat geamuri termoizolante şi cu protecţie solară. Pentru climatizarea sediului folosim aparate moderne, eficiente. Toate aceste măsuri au condus la un coeficient de izolare termică ridicat al clădirii", spune Andrei Popescu, manager de proiect.