Campania de lansare Kandia, "Ciocolată cu Dragoste", semnată McCann Erickson, a fost premiată cu aur la categoria "produse alimentare", la a doua ediţie a premiilor Effie în România. Din 1968, cînd a fost organizat pentru prima oară la New York, Effie este singurul festival care premiază reuşita în atingerea sau depăşirea obiectivelor de comunicare. Marca de ciocolată Kandia există doar din noiembrie 2003 însă ea se identifică cu numele vechii fabrici de ciocolată de la Timişoara şi cu o istorie începînd de la 1890.
Alegerea acestui nume pentru "Ciocolată cu dragoste" acum mai bine de un an nu a fost una întîmplătoare, ci o decizie de marketing care s-a dovedit un succes. Brand-ul Kandia este, pentru Kandia-Excelent, un drum abia la început, însă un drum început cu bine. Încă de acum mai bine de un an, cînd a fost conturată strategia mărcii Kandia, toţi cei implicaţi au ştiut că îşi asumă un risc şi că vor avea de purtat o luptă pentru a plasa brand-ul Kandia pe orbită. Mai mult, toţi cei implicaţi au ştiut că misiunea nu este uşoară şi că va fi nevoie de timp şi resurse pentru a clinti percepţii pe piaţa ciocolatei.