Lanţul francez de distribuţie "Carrefour", cel mai mare din Europa, a înregistrat o creştere de 19% a profiturilor sale pe anul trecut, dat fiind că reducerile practicate şi noile centre comerciale deschise au atras tot mai mulţi clienţi. Beneficiile nete ale firmei franceze au fost de 1,63 miliarde de euro în 2003, comparativ cu cele de 1,37 miliarde realizate în 2002. Aşteptările analiştilor au fost inferioare rezultatelor raportate (1,59 miliarde de euro).
Pentru anul în curs, oficialii "Carrefour" şi-au propus să majoreze cu 6% vînzările în întreaga lume, la fel ca în 2003. Numărul magazinelor deschise de societatea franceză în 2003 se ridică la 920. Totalul centrelor comerciale pe care le deţine "Carrefour" este de 10.385.
Anul trecut, acţiunile "Carrefour" au cîştigat 23%, valoarea de piaţă a companiei ajungînd la 31 miliarde de euro.