Sarcom se relanseaza sub denumirea de EVOLOR si raporteaza un volum de business de 17,6 milioane RON in primele 3 luni ale anului 2023, in crestere cu 46% fata de primul trimestru al anului trecut.
EVOLOR, care face parte din holdingul de materiale de constructii ROCA Industry, listat pe piata AeRo a BVB, vizeaza extinderea accelerata a vanzarilor in cadrul retelei de distribuitori traditionali la nivel national, dar si pe segmentul de retail international.
Ca parte a unei ample strategii de transformare operationala, comerciala si organizationala, dar si de repozitionare pe piata nationala si de extindere pe pietele regionale, compania a incheiat recent procesul de rebranding si, respectiv, de inregistrare a noii denumiri comerciale EVOLOR. Cu rezultate foarte bune inregistrate atat in 2022 cat si in primul trimestru al anului, EVOLOR tinteste un volum de business de 98 Mil. RON, pana la finalul lui 2023.
In primele 3 luni ale anului, EVOLOR a atins un nivel al EBITDA de 2,2 milioane RON, cu 171 % peste nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului 2022, iar marja EBITDA s-a situat la 13% din cifra de afaceri, fata de 7% in primul trimestru al anului trecut. In 2022, EVOLOR s-a situat in top 5 in industria producatoare de vopsele si lacuri, din punct de vedere al profitabilitatii.
"Rezultatele obtinute pana in prezent confirma strategia de dezvoltare a acestui brand 100% romanesc si de transformare a sa intr-un campion industrial regional. Potentialul de productie si de desfacere pentru produsele din portofoliul EVOLOR este urias, iar repozitionarea companiei reprezinta un pas strategic in miza noastra de a transforma compania intr-un jucator cu prezenta nationala semnificativa si inalt competitiv pe pietele europene," declara Bogdan Parvu, CEO EVOLOR.
EVOLOR continua dezvoltarea accelerata:
Extindere nationala si internationala, cresterea capacitatii de stocare, eficientizare energetica
In 2023, compania continua in ritm accelerat extinderea la nivel national, in segmentul de retail traditional. Pana in prezent, produsele EVOLOR au ajuns pe rafturile celor mai mari magazine de tip Do It Yourself precum Dedeman si Leroy Merlin, iar de curand, compania a semnat un acord comercial si cu reteaua Brico Depot.
Suplimentar, compania urmareste obiective de eficientizare operationala, atat prin extinderea capacitatii de stocare, intr-o facilitate logistica suplimentara amplasata in proximitatea fostei platforme industriale Oltchim, cat si prin implementarea unui proiect care vizeaza construirea unui parc fotovoltaic, pentru a reduce dependenta energetica.
Mai mult, EVOLOR a marcat in luna mai un nou prag in strategia de extindere pe pietele externe, semnand un prim export catre Republica Moldova, o piata in plina dezvoltare. Republica Moldova reprezinta o oportunitate pentru EVOLOR, avand in vedere premisele de dezvoltare ale tarii si prezenta mai multor producatori din Ucraina, concentrati in prezent pe planurile de reconstructie ale tarii aflate la Nord de Romania.
1. fără titlu
(mesaj trimis de ZauStie! în data de 22.05.2023, 18:43)
Si companiile irelevante isi schimba numele. De ce ? Zau stie!!!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2023, 19:13)
......ca sa ...... li se uite originea.
Acum avem: "Lion", "Evergent", "Transi", "Infinity", "Bedrock"......probabil urmeaza Bit Bit Bitnet