De curând, COSMETIC PLANT şi-a adăugat la palmaresul de 9 premii internaţionale încă trei medalii, pe care le-a obţinut la cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, la Bruxelles.
O nouă confirmare a calităţii produselor şi ingredientelor COSMETIC PLANT a venit anul acesta, în mai, de la World Quality Selections. Trei produse, care fac parte din noua gamă superioară FaceCare, lansată în noiembrie 2019, au primit recunoaşterea calităţii şi a inovaţiei de la cei mai importanţi experţi în domeniu la categoria "Cosmetics and Toiletries", conform unui comunicat remis redacţiei noastre.
Produsele premiate au în componenţa lor 3 ingrediente inovatoare care au cântărit mult în decizia finală a juriului: acidul hialuronic 4D - o combinaţie revoluţionară a 4 tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite; CBD (canabidiol) - principiu activ din extract de Cannabis Sativa (cânepă) încapsulat în niozomi pentru o eficienţă maximă; Olea Vitae PLF - un ingredient inovator , primul "ulei celular" obţinut din celule stem din muguri de măslin sălbatic.
Un criteriu important de evaluare a fost şi ambalajul inovator al produselor din noua gamă, ambalaj distinct atât din punct de vedere al designului, cât şi prin aplicarea unor finisări speciale: "Noul packaging este o prelungire în design a noului statement de brand COSMETIC PLANT, exprimat prin sloganul Embrace your nature. Mai exact, este expresia vizuală simbolică a modului prin care potenţialul plantelor este "îmbrăţişat", activat de cercetarea ştiinţifică continuă, pas cu pas, picătură cu picătură de aproape 30 de ani", declară Ramona Văsar, Agenţia Kumpania.
Alte criterii care au contribuit la punctaj au fost: inovaţia la nivelul tehnologiei şi al formulelor, tipul şi calitatea ingredientelor şi substanţelor active, ambalajele de calitate superioară (borcanul din sticlă sablată în cazul cremelor şi flaconul din sticlă sablată prevăzut cu pompiţă în cazul serului), aspectul vizual al produselor (designul ambalajelor şi finisajele acestora), precum şi experienţa senzorială a produsului (textură, parfum etc.).
"Aceste premii ne bucură, ne onorează şi ne confirmă încă o dată că munca noastră de cercetare şi investiţiile pe care le-am făcut în produsele din noua gamă FaceCare au avut rezultatele pe care ni le-am dorit. Anul trecut am început un proces amplu de dezvoltare şi relansare a companiei prin rebranding, redesign-ul ambalajelor şi lansarea de game superioare. Bucuria este cu atât mai mare cu cât, şi de această dată, produsele COSMETIC PLANT sunt singurele câştigătoare din toată Europa la categoria "Cosmetics and Toiletries". Însă, în acelaşi timp, recunoaşterea internaţională ne obligă să păstrăm acelaşi standard ridicat al calităţii ingredientelor şi produselor, iar asta este şi promisiunea pe care o facem consumatorilor noştri", declară Dr. Susana Laszlo, director general şi acţionar COSMETIC PLANT.
Produsele premiate sunt deja pe piaţă, astfel încât toate consumatoarele pot testa direct eficienţa ingredientelor şi beneficiul lor asupra pielii.