"Capgemini", HP şi "Intel", societăţi din sectorul IT, au anunţat lansarea proiectului CP-Connect, o iniţiativă comună menită să ajute companiile producătoare de bunuri de larg de consum să răspundă mai rapid cerinţelor clienţilor, să scadă costurile din lanţul de furnizori şi să crească profitabilitatea în reţeaua de distribuţie şi retail. CP-Connect se axează pe identificarea problemelor critice, cum ar fi erodarea valorii şi presiunea marjei de profit, ajutînd companiile de consum să-şi îmbunătăţească legăturile cu contractanţii, partenerii comerciali şi consumatorii.
"Pentru companiile din industria de larg consum, priorităţile afacerii se bazează pe un lanţ de furnizori", spune Gayle Papadopoulos, director general la "Worldwide Distribution Industries", HP. Iniţiativa comună priveşte managamentul ciclului de viaţă al produsului; managemenul promoţiilor comerciale; identificarea prin frecvenţă radio - pentru a reduce sustragerile şi a îmbunătăţi disponibilitatea produselor/stocurilor; planificarea resurselor întreprinderii; profitabilitatea clientului şi inteligenţa afacerii; sincronizarea globală a datelor; soluţii mobile de management al relaţiilor cu clienţii.