"Mercedes Car Group", divizie aparţinând constructorului auto germano-american "DaimlerChrysler" AG, şi-a majorat cu 6,4% vânzările în luna iunie, la nivel mondial, datorită lansării noilor modele Mercedes-Benz clasa M şi Sedan clasa S. "Mercedes Car Group", al doilea producător mondial de autoturisme de lux, a comercializat 118.800 vehicule luna trecută. În prima jumătate a anului, vânzările grupului au crescut cu 8,7% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 627.300 de unităţi.
"Aşteptăm vânzări şi mai mari pentru mărcile Mercedes-Benz, în 2006", declară Klaus Maier, responsabil pentru vânzări şi marketing în cadrul "Mercedes".
Amintim că, anul trecut, divizia "Mercedes- Benz" a pierdut poziţia de lider în clasamentul producătorilor de autoturisme de lux, în favoarea BMW. Livrările "Mercedes-Benz" au sporit cu 8,9% în iunie, la 106.200 unităţi, respectiv cu 13%, la 565.300 unităţi în primul semestru.
În 2005, "Mercedes" a lansat versiuni modificate ale autoturis-melor clasa M şi S, precum şi modele noi clasa R, respectiv B.