BearingPoint, companie europeană de consultanţă în management şi tehnologie, a anunţat o cifră de afaceri de 622 de milioane de euro în 2016, cu 10% mai mult decât în anul precedent.
Firma a raportat şi o creştere de 13% a cifrei de afaceri nete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, accentuând dezvoltarea rapidă a afacerii, precizează compania într-un comnicat de presă transmis Redacţiei.
În 2016, compania şi-a extins acoperirea geografică: a deschis noi filiale şi puncte de lucru în Singapore, Portugalia şi Republica Cehă. Acum BearingPoint are 36 de birouri în 22 de ţări şi prin reţeaua sa globală de consultanţă deserveşte clienţi din peste 75 de ţări.
Potrivit lui Christian Gurny, Country Leader BearingPoint România, BearingPoint are trei birouri în România: Bucureşti, Sibiu şi Timişoara, iar în prezent analizează posibilitatea de a deschide al patrulea birou în România pentru a extinde centrul nostru de competenţe digitale.