• Târgul de Turism: Christian Tour - vânzări cu 50% mai mari faţă de anul trecut • 10.000 de persoane şi-au rezervat vacanţele prin intermediul Christian Tour, la Târgul de Turism al României • Reduceri de până la 60% pentru pachetele de vacanţă oferite de agenţie în Early Booking • Antalya - cea mai solicitată destinaţie • 30.000 de euro - preţul celei mai scumpe vacanţe de două persoane contractată prin Christian Tour, la târg • Ofertele şi reducerile continuă online şi în agenţii până la data de 29 februarie
Christian Tour a înregistrat vânzări cu 50% mai mari, în cadrul ediţiei de anul acesta a Târgului de Turism al României, faţă de cele realizate la târgul de profil de anul trecut, arată un comunicat de presă al companiei. Turoperatorul s-a prezentat la evenimentul desfăşurat la Romexpo în perioada 15-18 februarie 2024 cu o ofertă complexă, adunând peste 100 de destinaţii de vacanţă, pe toate continentele. Cristian Pandel, CEO & Preşedintele Christian Tour, subliniază: "Vânzările de circuite şi sejururi derulate în perioada Târgului au fost cu 50% peste anul trecut şi, ca să compar cu perioada pre-pandemică, cu 43% peste 2019. Reducerile agreate cu partenerii noştri din diverse destinaţii ne-au ajutat să avem, pe perioada târgului, reduceri consistente, de până la 60% la unele pachete de vacanţă. Mai mult, unele dintre acestea au fost prelungite până la finalul perioadei de Early Booking şi pot fi contractate pe site-ul nostru sau prin agenţiile noastre din toată ţara".
În total, 10.000 de persoane au rezervat o vacanţă în această perioadă, conform sursei citate. Printre premierele cu care Christian Tour a venit la Târgul de Turism al României s-au numărat family cluburile de vacanţă, lansate sub brandul SuriClub. "Familia Suricescu" - grupul de mascote care creează distracţia şi animaţia pentru copii în aceste produse destinate familiilor - este cunoscută de ani de zile turiştilor români care au mai călătorit cu Christian Tour.
Oferta Christian Tour cuprinde, anul acesta, multe destinaţii noi, unele dintre ele în premieră, cu zbor direct tip charter. Printre acestea se numără Gran Canaria, Tenerife, Albufeira cu zbor la Faro, în sudul Portugaliei. Agenţia de turism pune la dispoziţie chartere spre insula Cipru şi spre insulele greceşti: Kefalonia, Kos, Corfu, Zakynthos, Rodos, Creta - Chania şi Heraklion etc.
Românii sunt tot mai atraşi să vadă lumea, destinaţii exotice precum Vietnam, Thailanda, Japonia, Argentina sau Costa Rica completând oferta turoperatorului. Clasicele vacanţe la plajă, cu zbor charter, rămân la mare căutare mai ales pentru familiile cu copii, iar 60% din clienţii Christian Tour sunt familii. Peste 20% dintre clienţi se orientează către programe culturale, mai ales seniorii de peste 55 de ani. Pe turismul intern, compania a înregistrat o cerere mare pentru zona de staţiuni balneo-climaterice şi pentru Delta Dunării.
Cea mai solicitată destinaţie la Târgul de Turism a rămas, însă, Antalya, Turcia. "Avem peste 30 de zboruri săptămânale toată vara către Antalya, dintre care 11 zboruri doar din Bucureşti", precizează preşedintele companiei, adăugând: "Cel mai scump pachet vândut la târg a fost pentru o familie de două persoane, tot în Antalya, cu o cazare la o vilă de lux. Valoarea acestuia a fost de 30.000 euro".
Alte destinaţii solicitate de vizitatori au fost Italia - în special Sardinia, Sicilia, Ischia, Spania - unde preferinţele s-au împărţit între Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, Costa Brava şi Costa del Sol, şi Portugalia - cu precădere Albufeira, Faro.
Anul 2024 este unul atipic, cu un apetit mare al turiştilor români pentru destinaţiile din afara ţării şi cu o cerere care depăşeşte oferta de zboruri. "Din păcate, am ajuns la punctul în care oferta din piaţă nu este suficientă, din cauza restricţiilor de capacitate a industriei aviatice. Din acestă cauză, oamenii se pare ca au înţeles că este bine să îţi rezervi din timp sejurul, achitând un avans modic, de 10%, pentru a prinde cele mai bune oferte de vacanţă", mai spune Cristian Pandel.
Târgul de Turism şi perioada de vânzare din jurul acestui eveniment au fost de excepţie pentru turoperatorul român, de aici şi decizia de a prelungi valabilitatea multor oferte, în agenţii şi online, până la 29 februarie.