Cazul unei familii din Bucureşti exemplifică atât soluţiile care pot fi obţinute în cadrul CSALB, cât şi contribuţia conciliatorilor în procesul de negociere, precum şi activitatea propriu-zisă în concilierea online, care a devenit o obişnuinţă în perioada restricţiilor sanitare. Astfel, o familie cu trei copii, care îşi achita cu greutate ratele la două credite denominate în CHF, la două bănci diferite, a obţinut în cadrul Centrului ştergerea completă a unei datorii şi reducerea cu 30% a unui alt împrumut. Toate acestea s-au întâmplat în mai puţin de jumătate de an din momentul depunerii primei cereri.
Consumatorul CSALB a declarat: "Când am primit soluţia nu-mi venea să cred, am zis că nu este real. În sensul că banca mi-a şters absolut tot creditul! Au fost puţin peste 43.000 de franci elveţieni, deşi iniţial ne doream măcar o reducere. Procedura de depunere a cererii este simplă, documentele se ataşează foarte usor în aplicaţia de pe site. Am descris şi condiţia familiei, am pus şi fotografii ale documentelor justificative pentru situaţia noastră dificilă. În trecut am încercat şi cu procese colective, individuale, însă nu am obţinut niciun rezultat."
Alina Radu, conciliator CSALB, a spus: "Am apreciat în acest caz faptul că banca a analizat cu atenţie motivaţiile consumatorului. Asta ar fi şi recomandarea către bănci, în general: reprezentanţii care participă la negocieri în cadrul CSALB trebuie să aibă răbdare cu solicitările, dar şi cu nevoile consumatorului. În plus, să cunoască foarte bine speţa şi particularităţile cazului atunci când propun o soluţie, cu atât mai mult cu cât unul dintre principiile concilierii este particularitatea cazurilor şi a soluţiilor propuse în urma negocierilor".