Leasingul a fost preferat de 95% dintre cumpărătorii de automobile importate de "Porsche România", iar cea mai mare parte din cele 11.000 de contracte pentru achiziţia de maşini au fost încheiate pentru o perioadă de 4 ani.
În perioada ianuarie - iulie 2007, Grupul Porsche Bank a finanţat 11.738 autoturisme, mai multe cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut, reprezentând peste o treime din totalul autovehiculelor comercializate de importator. Valoarea totală a subvenţiilor a fost de peste 140 milioane de euro cu 20% mai mare faţă de finele iulie 2006.
Cel mai recent produs, leasingul financiar în franci elveţieni, a fost lansat luna tecută şi a avut parte de un start pozitiv, fiind încheiate 114 contracte, susţine Helian Redai, Sales&Marketing Manager al companiei.
Pe primul loc, la vânzările prin leasing, s-a situat marca Skoda, cu 43,1% din totalul contractelor, urmată de Volksvagen cu 43%, apoi Seat şi Audi cu 9,3% şi respectiv 4,5%. Marca premium Porsche a avut o pondere de 0,1%.
Creditul auto oferit de Porsche Bank a fost preferat de cumpărătorii Skoda, în proporţie de 43,7%, urmat de VW cu 38,5%.
Grupul Porsche Bank România, membru al holdingului Porsche, este prezent pe piaţa românească din 1999 şi oferă produse de finanţare autoturimelor comercializate de importatorul Porsche în România (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen şi Porsche).
Grupul cuprinde patru companii Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare şi Porsche Mobility. Acestea funcţionează în baza conceptului "one stop shop", adică oferă finanţare în leasing sau în credit, a asigurării pentru maşini şi o administrare facilă a flotelor direct la punctul de vânzare.