"Dacia" poate ajunge în Liga Campionilor cu "Udinese"

D.N.
Ziarul BURSA #Sport / 8 februarie 2011

"Dacia" poate ajunge în Liga Campionilor cu "Udinese"

Un brand autohton poate ajunge în Liga Campionilor ca sponsor al unei echipe de fotbal. Dacia este sponsor principal al formaţiei italiene Udinese din decembrie 2008. Italienii primesc un milion de euro pe sezon ca să evolueze cu tricourile inscripţionate pe partea din faţă cu numele automobilului produs de uzina de la Piteşti. Anul acesta, echipa antrenată de Francesco Guidolin evoluează peste aşteptări şi se află în luptă directă pentru a prinde un loc în cea mai importantă competiţie fotbalistică intercluburi a lumii. Această asociere nu a fost privită cu ochi tocmai buni de opinia publică din ţară, chiar dacă Serie A este unul dintre cele mai urmărite campionate de fotbal ale lumii. "Această sponsorizare reprezintă o oportunitate importantă pentru noi, aceea de a avea o zonă de expunere mare, reprezentată de un campionat de fotbal foarte puternic. E o ocazie de a creşte notorietatea brandului Dacia pe piaţa italiană, de a face cunoscută o marcă tânără care a înregistrat succese comerciale importante", a declarat, la semnarea contractului, Andrea Baracco, directorul de comunicare al Renault - Italia, pentru site-ul oficial al lui Udinese.

Considerată drept o echipă de provincie, fără pretenţii chiar dacă are o istorie de 115 ani, Udinese a reuşit în actualul sezon să pună mari probleme formaţiilor cu nume din Italia, în acest moment - după 24 de etape - clasându-se pe locul 6, la patru puncte de locul 3, în faţa mult mai titratelor AS Roma şi Juventus Torino. Având în vedere programul de până la finalul campionatului, conducătorii acestei formaţii consideră că nu este o utopie să spere la un loc care să permită accederea în Liga Campionilor.

Parteneriatul pare să fi ajutat ambele părţi, conform topului realizat de producători: în 2010, cele mai multe automobile au fost vândute în Franţa (110.076 de unităţi), Germania (40.500) şi Italia (21.930). De altfel, pentru un sezon, numele celei mai cunoscute maşini din ţara noastră s-a aflat pe tricourile unei formaţii din Germania, chiar în sezonul (2009-2010) în care aceasta a promovat în Bundesliga. FC Saint Pauli, echipa celui mai rău famat cartier din Hamburg, a fost foarte aproape de colaps în urmă cu 6 ani dar a fost salvată de numeroşii săi suporteri. Dacia este în acest moment sponsor al echipei naţionale de fotbal a României, dar a renunţat de ani buni să mai sponsorizeze echipa fanion a oraşului Piteşti, FC Argeş.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9737
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4826
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2884
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8899
Gram de aur (XAU)Gram de aur370.5328

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb