Dan Şucu, preşedintele Confederaţiei Patronale Concordia, a declarat, după o întâlnire a oamenilor de afaceri cu Elena Lasconi, candidatul USR la alegerile prezidenţiale, că autorităţile române trebuie să divulge ce se întâmplă în spatele campaniei lui Călin Georgescu. Potrivit estimărilor făcute de oamenii de afaceri, pentru susţinerea lui Georgescu pe reţelele de socializare, se cheltuiesc zilnic peste trei milioane, într-un mod netransparent.
Într-un demers fără precedent în România, asociaţiile reprezentative ale oamenilor de afaceri şi-au exprimat susţinerea pentru un candidat la preşedinţie, în cazul de faţă a Elenei Lasconi.
Dan Şucu a precizat că oamenii de afaceri ştiu care sunt costurile pentru transmiterea unor mesaje pe reţelele de socializare şi, astfel, au putut face o estimare legată de campania lui Călin Georgescu.
"Dacă vorbim acum de sprijinul financiar pentru finanaţarea unei campanii electorale, eu, personal, ca şi om de afaceri şi majoritatea celor care sunt aici prezenţi, noi lucrăm cu sute de mii de clienţi. Mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil şi cât mai puţin alterat către sute de mii de oameni.
Cam ceea ce se întâmplă şi în zona politică. Noi cunoaştem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi şi estimăm că ce s-a cheltuit până acum depăşeşte 50 de milioane de euro.
Mai mult decât atât, sunt zile în care, după calculele noastre simple, se cheltuie peste trei milioane de euro, doar pe postări. Este netransparent. Eu, înainte de a vota mi-aş dori să cunosc cine investeşte toate sumele acestea", a declarat Dan Şucu, întrebat de jurnalişti despre cum a putut Călin Georgescu să ducă o campanie fără sprijin financiar.
Dan Şucu a spus că "autorităţile române trebuie să divulge ce se întâmplă acolo şi cine". "Altfel rămânem la părerea că poate există oameni extrem de controversaţi care sunt în spatele acestor sume de bani", a adăugat omul de afaceri.
"Eu nu sunt alarmist, noi suntem oameni care construim, dar costurile de comunicare sunt clare, noi le ştim, ne lovim de ele zi de zi, nu suntem puşculiţele vreunui politician, suntem oameni care ne-am construit afacerile de la zero, ne adresăm la sute de mii, milioane de clienţi, suntem oameni de afaceri care cunoaştem toate aceste componente, iar costurile acestora nu înţelegem cine le suportă", a mai spus Dan Şucu.
Marile organizaţii de business şi federaţii patronale din România, precum Concordia şi Romanian Business Leaders au avut, miercuri, la Parlament, o întâlnire cu candidatul la alegerile prezidenţiale Elena Lasconi.
Călin Georgescu a declarat la Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) zero cheltuieli pentru campania electorală. AEP a anunţat că va depune sesizare la Parchet pe această temă.
1. Nelu
(mesaj trimis de Ion în data de 05.12.2024, 10:23)
De unde estimezi amice rapidist ? Te dadusi cu prostii.
1.1. Voteur (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Tokyo în data de 05.12.2024, 10:24)
Vad numai capete securistice iluminate in jurul maretzei, in frunte cu castravetele Athanasiu, grosser om de afaceri
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.12.2024, 12:20)
Aha, deci saracii is mai buni.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.12.2024, 12:58)
cum le stie el pe toate... cred ca era mai potrivit sa stea domnul Sucu.. dar na in galeata cu laturi se baga toti porcii.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.12.2024, 13:15)
sa stea deoparte cand rusii dau lovitura de stat in Romania?
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.12.2024, 13:24)
Eu estimez că s-a cheltuit o sută de miliarde, că oricum nu are nici o implicație. 80-90% din conturile utilizate au fost ale unor activiști neplătiți.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.12.2024, 13:27)
"eu estimez", cine securistul din biroul de campanie georgescu?
3.2. Tik tok (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Gigi în data de 05.12.2024, 20:42)
Forta Lasconi