
Ion Cristoiu nu s-a ramolit şi nu este depăşit nici numeric, nici de vremuri, ci şi-a luat cureaua de plastic portocalie la ceasul cu fosfor de sub plapumă şi, mai ales, a devenit tiktoker şi postează zilnic 3-4 tiktokuri pe TikTok.
El zice că, ha, ha!, TikTok-u-i viitorul.
Este în pas cu vremea.
Vremea, orice s-ar spune, este a imbecililor care se exprimă cu emoticoane, aşa că faimosul ziarist joacă mimă - el spune, el râde, se holbează dreapta-stânga, de parcă i-ar vrea cineva organele -, iar aceste figuri ţin loc de argumente, la vârsta biologică de 76 de ani.
Puiul cu trei picioare întrece Trabantul, vaca având ugerul în sutien şi Emil Constantinescu preşedinte sunt marile sale realizări jurnalistice (deşi Cristian Tudor Popescu susţine că, de fapt, el este cel care pune preşedinţii; Florin Salam este regele României, cel puţin asta spune el).
În era TikTok, Maestrul Cristoiu afirmă că neutralitatea îi asigură ziaristului deontologia.
Aceasta, desigur, este o inepţie egală cu cea a lui Vasile Bănescu, de la CNA: "a contrazice o instituţie în deciziile ei nu face parte din fişa postului unui jurnalist obiectiv".
Adică eu sunt cârlig de rufe, n-am voie să mă iau de Guvern.
Şi tu.
Oricine poate să fie ziarist.
Pentru oamenii mai puţin cultivaţi, "obiectiv" înseamnă "imparţial".
Imparţial înseamnă să nu iei atitudine contra nedreptăţii, ci să rămâi neutru.
Cum am spus, nu este vremea lui Eminescu sau a lui Arghezi (la istorie se spune că ei au fost şi ziarişti şi numai neutri n-au fost).
De neutru ce e, Cristoiu a îngenuncheat la icoana lui Călin Georgescu, în rând cu Maestrul Marius Tucă, Maestrul H.D. Hartmann şi Maestrul Robert Turcescu (cel care a descoperit că este ofiţer acoperit).
Maestrul Cozmin Guşă stă tot în genunchi, dar la icoana Dianei Şoşoacă - mare diferenţă!
Cristoiu zice că Georgescu a avut o "misiune mistică" şi că a îndeplinit-o.
Oare o fi ajuns deja preşedinte Georgescu sau, totuşi, Dumnezeu nu l-a vrut?
Mă rog, pentru fanatici nu contează ce se întâmplă în mod concret.
Probabil că marele ziarist (între noi fie vorba, nu este necesar să fie şi un mare gânditor) se referă la "trezirea în conştiinţă", deşi expresia este o tâmpenie şi, oricum, trezi-netrezi, nu s-au adunat mai mult de 0,5% din votanţi să-l serbeze pe Preşedintele Exclus, la ziua lui de naştere.
Ce-i rămâne de făcut Maestrului Cristoiu este să împace fanatismul cu neutralitatea deontologică.
No problem.
Dar mai are de împăcat ceva, o prăpastie căscată cu prilejul tiktokului în care vorbeşte de Groenlanda: cum poate Cristoiu - un georgescian, apărător al suveranităţii naţionale - să relativizeze suveranitatea altora?
Citeşte ce a spus Cristoiu pe TikTok, ca să te miri: "Dacă aş fi din Groenlanda, aş fi fericit să trec de sub stăpânirea Danemarcei sub stăpânirea Americii"
Dacă pentru România "protecţia externă" e colonizare, atunci de ce pentru Groenlanda devine salvare?
Citeşte critica asupra a ceea ce Cristoiu afirma: "Trump, Groenlanda şi mistificările unui gazetar rătăcit care trivializează suveranitatea"
Această dublă măsură morală nu este o simplă neatenţie, ci un simptom clar al lipsei de coerenţă ideologică şi, implicit, al pierderii credibilităţii Maestrului.
1. fără titlu
(mesaj trimis de mike în data de 30.03.2025, 09:52)
Daca tot ati amintit de Banescu, despre cazul Tuca n-aveti nici o parere, sau mi-a scapat mie?
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 09:58)
Ti-a scapat, mai citeste o data articolul.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de MIKE în data de 30.03.2025, 11:36)
Nu mi-a scapat scrierea din articol, dar OPINIA (poate gresita) a lui Cristoiu sa merite 1000 (sic!) de cuvinte, iar INTERZICEREA dreptului la opinie trei raduri? Credeam ca am pierdut vreun articol pe aceasta tema pe care eu o consider mult mai importanta (poate sunt subiectiv).
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 11:42)
Fiecare isi alege ce subiect vrea.
Eu nu am vrut subiectul pe care-l vrei tu.
Motivele?
In opinia mea, este un subiiect marunt.
De ce?
Citeste comentariul de mai jos, cu numarul 3.1.
1.4. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.03.2025, 11:52)
...
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:55)
Ziarul tau, alegerea ta. Dar subiectul Tuca nu e marunt. Se creeaza precedentul care va ajuta si l-a eliminarea ziarului tau! Crezi ca trebuia sa fiu fan Sosoaca ca sa reactionez impotriva eliminarii ei? Dupa aceea Consiliul Gardienilor poate elimina pe cine vrea, asa ca vom alege ca pe vremea lui Ceausescu, dintre cei 2-3 pe care n-ii propune partidul.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 12:16)
Iti mai raspund o singura data si daca nu pricepi, nu pricepi.
Cenzurarea presei are loc zilnic si in forme infricosatoare, nu eliminatrea unui clip, ci eliminarea ziaristului din viata civila sau din bunastarea materiala si eliminarea organului de presa.
Chestia asta nu este de acum, ci este mediul cotidian in care lucram.
Este conditia ziaristului.
In fiecare zi ne aflam in pericol direct, iar tu ma inveti ca bobirnacul primit de Tuca se poate rasfringe si asupra mea?!
Nu ai idee despre ce vorbesti!
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de mike în data de 30.03.2025, 12:25)
OK.
(tot un varstnic - ne-am cunoscut acum o viata!)
PS poti sa stergi aceasta postare dupa ce o citsti
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 23:21)
Un articol bun si oarecum haios.
Am aflat oficial de la Cristoiu, ceea ce oricum multi stiam deja, ca omului Cristoiu ii place sclavia. Lui Cristoiu ii trebuie un stapan care sa il conduca. El este incapabil de a decida & actiona de unul singur, deci este idiot. Daca ar fi Groenlanda ar fi fericit sa treaca sub stapanirea...
Din fericire nu este Groenlanda sa poata alege stapanirea americana, dar din pacate este roman care a ales stapanirea rusa (ce sa faca omul, daca are sclavia in sange si prostia in cap?).
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:02)
Confundati, in mod foarte surprinzator, niste metode pe care le numesc presiuni asupra presei, fie presiuni negative (a se vedea presiunile puterii asupra presei prin metode financiare, de genul intimidarii cumparatorilor de publicitate), fie presiuni pozitive (a se vedea banii dati de guverne presei in perioada pandemiei sau de regimul Biden prin niste contracte de abonament oneroase la agentia Reuters pe care administratia Trump le-a anulat recent).
Cu cenzura care este definita ca fiind actul oficial al unui stat de a elimina opiniile deranjante printr-o decizie institutionalizata si implementata prin organele de forta (a se vedea DEX).
Trecem pentru faptul ca fi se mare minora incalcarea Constitutiei. Dar nu ne mai luam de maruntisuri.
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:09)
Voi astia, georgestii si sosoaci, fanii lui Putin, numai eliminari aveti in cap. Atat va duce mintea, sa eliminati ce nu va convine.
Vezi ca ai eliminat gramatica din scrierea ta desteapta.
Cum sa intelegi realitatea complexa, cand tu nici gramatica nu o poti intelege?
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 31.03.2025, 09:12)
Inteleg ca nu este cenzura o ancheta politieneasca care urmareste sa ma bage la puscarie si sa inchida ziarul si ca deci, asta este mai putin grava decit eliminarea unui clip.
Daca confund, confund.
Surprinzator!
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:55)
Ai citit vreodata Constitutia ca sa poti spune ca a fost incalcata?
Ce prevedere a ei a fost incalcata?
Referitor la opinii, ele sunt de 2 feluri: opinii sincere care exprima onest gandirea persoanei care le emite si care trebuie acceptate ca atare si "opinii" fabricate, care nu exprima o parere sincera, sau nu reflecta realitatea (decat eventual partial si deformat) si care au ca scop manipularea maselor (si in consecinta ele sunt nocive, fiind manate de interese si nu de buna-credinta).
Consideri manipularea o forma sanatoasa pentru existenta unei natiuni? Daca da, esti cetateanul perfect pentru societatile aflate sub regimuri dictatoriale (cum am fost si noi pana in '89 si chiar si dupa, cu "ajutorul fratesc" al rusilor si cum doresc unii dintre noi sa fie din nou in Romania). Daca nu, atunci implicit trebuie sa accepti ca nici mijloacele prin care se realizeaza manipularea nu sunt sanatoase si deci trebuie combatute (chiar interzise, in opinia mea). Daca vrei sa fii mintit, esti liber sa accepti asta, dar eu nu vreau sa traiesc in minciuna (atat cat este posibil intr-o societate framantata de varii interese) si sa fiu spalat pe creier si adus la stadiul de sclav sau de leguma sociala.
1.13. Variantă (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de Mo în data de 31.03.2025, 19:17)
Atunci când nu mai sunt argumente sau disponibilitate pentru dialog,gata,una-doua: ești georgist, ești șoșocist, ești neica nimeni și te trezești și tu vorbind...,,să înțelegi realitatea complexă "!!! Mă lași?! E deja plictisitor.. câtă lipsă de imaginație!!! Și cine sunteți dumneavoastră, să jigniți atât de grobian,pseudo- inteligent, pe dl Cristoiu?! Gata,m-am deconspirat!!! Când va reveni Istoria românilor în școli?! Și altele...Acestea sunt subiecte!!! Degeaba scriți corect gramatical...
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2025, 10:26)
Asta urma cu CG la putere pe cine vrea partidul
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:10)
Nu suna bine de loc sa-ti vorbesti de rau un confrate in ale jurnalismului, dar ma rog, orice este posibil in aceste vremuri tulburi pe care le traim. Daca omu' si-a facut cont de tiktok, e treaba lui; daca e pro-Georgescu, e tot treaba lui. Daca isi exprima un punct de vedere despre Groenlanda, care-i problema?
Si tot asa...
Credeam ca Georgescu nu mai candideaza, dar se pare ca tot el e preocuparea numarul unu a unora...a multora! ????
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 10:15)
Exact!
Pentru tine, Banescu si Cristoiu am scris articolul.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:21)
Multumesc, d-le Make, dar nu era nevoie! :))
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:22)
Cred ca l-ati scris pentru Georgescu...
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:22)
L-ai jignit. Make nu-i din gasca, nu are confrate.
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:24)
Te cred, el e din alta 'gasca'. :)
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:31)
...nu suna bine deloc...(am corectat greseala)
Cat despre cuvantul 'gasca', m-am referit desigur la gasca/ grupul oamenilor corecti si obiectivi, deci are sens pozitiv.
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:33)
Felicitari autorului pentru opinia sa in favoarea dreptului la opinie si a libertatii de exprimare!
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:46)
Domnule make. am apreciat intotdeauna articolele postate de dumneavoastra,care sunt obiective si contin multe adevaruri pe care alti confrati ai dumneavoastra nu au curajul sa o faca. Apreciez si aceasta postare a dumneavoastra,insa daca puteti si doriti,as vrea sa imi raspundeti la cateva intrebari.Iatale. Dupa parerea dumneavoastra,bombardarea fasiei gaza de catre israel,este corecta.? Daca tramp doreste sa preia groenlanda de la danemarca,este corecta.? Intreb, Oare unde ar trai mai bine cetateniidin groenlanda,sub tutela americana sau sub cea daneza.? Alta intrebare. Ce credeti,Romania,ar trebui sa se indeparteze de america si sa fie data de bolojan,aventurierului makron.? Ce parere aveti despre europa,care s-a dezvoltat sub umbrela militara sub america,? nu cumva europa a dormit dupa al doilea razboi mondial si sub umbrela militara a americii,s-a dezvoltat printr-o apropiere periculoasa de rusia,pe care acum o blameaza.? Odata cu atacarea ucrainei de catre putin,europa, se trezeste intre puterea militara a teroristului de la moscova si abandonul pe care il transmite america.?Doi filfizoni,care se considera sefii europei,adica muschetraul macron si noneuropeanul care conduce anglia,doresc razboi cu rusia.? Ce credeti,daca americanii se impaca cu rusia in cazul in care teroristul putin ar ataca europa,iar americanii nu ar interveni in favoarea europei ce sar intampla.? Nu cumva europa ar avea soarta germaniei in al doilea razboi mondial si mai ales cu ce consecinte. ca un simplu cetatea,astept niste raspunsuri de la dumneavoastra,adica de la un jurnalist avizat si impartial. Va multumesc anticipat. !
2.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 11:02)
La multimea de intrebari pe care le-ati pus, trebuie sa va raspund o carte pe capitole.
Daca chiar vreti un raspuns din partea mea, va rog sa va alegeti o intrebare.
2.10. Oierul (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de Gigi în data de 30.03.2025, 15:19)
Aveți perfectă dreptate !
Iar tov. Cristoiu să ne lase...
2.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:05)
Da, asa este, nu trebuie sa spunem adevarul despre confrati. Mai bine ascundem gunoiul sub pres si ne facem ca totul este perfect, pana cand ne sufoca gunoiul si gunoaiele confratilor.
Confrate, imi cer scuze ca trebuie sa spun adevarul despre tine: Esti idiot!
Nu intelegi nimic din ceea ce se intampla in jurul tau. Nu esti capabil sa vezi valul de mizerie care traverseaza planeta gratie masei de imbecili cu drept de vot. Iti plac mizeria si mizerabilii. Vai de noi cu aemenea confrati!
2.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 10:42)
Make, "tarta-parta" este geniala, plina de minerale rare, ca si poza dealtfel.
2.13. Opinia cititorului (răspuns la opinia nr. 2.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 10:58)
Prietene, ai o mare problema: nu suporti parerea altora si crezi ca detii adevarul absolut. Drept pentru care consider ca nu meriti sa-ti aduc argumente in favoarea opiniilor mele.
Toti cei care comenteaza aici au dreptul sa-si exprime parerea, si sa si-o sustina cu argumente. Tu arunci cu vorbe si jignesti. Jignirile nu sunt argumente.
2.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 11:06)
"gratie masei de imbecili cu drept de vot"
Sa inteleg ca tu nu ai drept de vot ? Sau esti si tu imbecil ?
2.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 11:35)
In spatiul destinat comentariilor/ opiniei cititorilor articolului vei intalni oameni de bun simt care fac referire strict la articol si isi exprima cu sinceritate si buna credinta un punct de vedere, dar vei intalni si personaje care stiu doar sa combata intr-un stil nesimtit si jignitor parerea celorlalti. Intentiile acestor personaje sunt neclare - fie vor sa iasa in evidenta, fie vor sa enerveze, fie n-au absolut nimic concret de spus si scriu doar ca sa se afle in treaba. Cel mai bun raspuns pentru acesti indivizi este niciun raspuns.
2.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 11:49)
Confrate, suport parerile, dar nu inghit prostia. Nu pot sa ii spun prostului ca este destept, ca ar insemna sa mint. Vrei sa mintim?
Daca ti se pare corect sa ascundem adevarul despre un "gazetar", pentru ca este "confrate", de ce mai vrei "pareri libere"? Te contrazici singur si uite asa ajungem la ceea ce am scris deja despre inteligenta ta (sunt argumente in ceea ce am scris, dar unii nu le pricep ca neuronii lor e doar unul).
Daca ai argumente in favoarea opiniilor tale, esti liber sa le aduci.
In rest, da, am o mare problema: prostia si hotia altora.
2.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 12:07)
Nu ai inteles. Sa iti explic. Toti imbecilii au drept de vot, dar nu toti cei care au drept de vot sunt imbecili. Firul divin e di vina ca unii nu intelege si voteaza "uleiul si zaharul". Atat ii duce mintea. Voteaza extraterestrii!
2.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.13)
(mesaj trimis de Corect în data de 31.03.2025, 12:15)
Felicitari! Ai vazut cum a sarit iar cu aceleasi balarii? Daca atata poate, atata face. Vocabularul este limitat la cateva cuvinte jignitoare, pe care le tot arunca mandru de el nevoie mare. Se crede smecher si culmea - destept. Clar ca n-are nimic de zis...Daca ar avea ceva de exprimat, ar exprima fara cuvinte tampite. Dar nu e in stare. Limitele sunt limite, cum sa le depaseasca? Nici n-ai cum sa intri intr-o dezbatere cu asemenea personaje; ar insemna pierdere de timp.
In plus, e o dovada de educatie precara, nu a invatat la timpul potrivit ca trebuie sa accepte si parerea altora, fara sa le sara la gat. Asta e.
Si noi vorbim de drepturi, de democratie!
2.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 12:19)
Fratia medicilor iti place?
Un medic te omoara si ceilalti ii iau apararea.
Fratia juriostilorr iti place?
Magistratii dau statul in judecata, ii judeca magistratii, castiga si le ceste salariul tuturor.
Acum vrei si fratia ziaristilor.
Sunt fratii mafiote.
Un sincer bravo domnului Make.
2.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 12:24)
Drepturi, democratie ! Cuvinte mari, de neinteles pentru unii.
2.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 12:44)
Cred ca ai dreptate! In momentul in care cineva ti se adreseaza direct si isi incepe 'pledoaria' cu N-AI INTELES, e evident ca vrea sa-si impuna punctul lui de vedere. Daca continua cu vorbe jignitoare, ca tu esti prost ptr ca nu ai inteles punctul lui de vedere, e clar ca nu va accepta parerea ta.
Deci? E mai bine sa nu-i aduci niciun argument, pentru ca nu il va accepta oricum. Inteleptul cedeaza.
Nu intra in polemica.
3. Mda
(mesaj trimis de Oarecare în data de 30.03.2025, 10:49)
Împărțirea de acum a jurnaliștilor în "bisericuțe", în funcție de punctul lor de vedere, îmi aduce aminte de începutul anilor '90.
Culmea, regimul Iliescu a fost tolerant cu cei anti, care nu erau deloc puțini și care "trăgeau" în el din toate pozițiile. Și ce îmi plăcea:)
Acum cenzura masivă e pe vine, dreptul la liberă exprimare fiind încălcat odată cu plandemia când punctele de vedere care nu susțineau isteria oficială erau puse la index sau luate în derâdere.
Lui Tucă i-a fost șters un clip în care și-a "permis" să spuna că decizia BEC de interdicție a lui CG a fost o lovitură de stat. A se citi una din definițiile din dex care spune că lovirura de stat e un act de violare a Constituției. Și la ce viol s-au dedat panaramele de la BEC și CNA :)
În numele apărării democrației pot fi luate cele mai aberante decizii ale autorităților, susținute de deliranti ca Vasile Bănescu.
Dacă v-ați regăsi într-o situație d-asta în calitate de jurnalist de calibru și șef al unui ziar, ce ați zice Make, cum ați proceda, ce ați simți?
Ion Rațiu a spus prin '90 că va lupta până la ultima picătură de sânge pentru dreptul altora de a nu fi de acord cu el.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 11:15)
Nu vreau sa-ti raspund.
Tu ma presupui intr-o situatie ipotetica de cenzura, iar eu am infruntat actiuni ale USAID, ale autoritatilor si politienesti care intentionau sa ma bage la puscarie pentru ceea ce public, am infruntat si infrunt si in prezent actiuni in justitie de cenzurare a ziiarului si a mea personala, prin care mi se cer despagubiri de sute de mii de euro...
Da, e nasol ce i-au facut lui Tuca, dar ce i-au facut, i-au eliminat un clip?! Au spus cuvinte proaste despre ce are voie sa faca ziaristul?
Frate, nu ai idee!
Nu-ti raspund.
3.2. Da (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 30.03.2025, 11:45)
Înțeleg. A fost și mai nașpa. Clar.
Acum, când totul e online, inclusiv jurnalismul, libertatea de exprimare, dreptul la opinie depind de un simplu click de la distanță, mouse-ul fiind în mâinile inepților de la Poliția Adevărului - CNA, numiți politic.
Ăștia, în mărinimia lor, pot permite luări de poziție contondente și "neoficiale" (mănuși de mătase) sau pot elimina oricând la ordin orice (mănuși de box).
Iadul e pavat cu intenții bune.
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 11:47)
CNA nu are autoritate asupra presei scrise.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:52)
Caracterul nu te-a ajutat niciodată.
De la simplă victimă a propagandei sovietice, tot timpul ai afișat tonul ăsta de intelectual de net, statut care te cam obligă să încerci să anticipezi puțin propaganda sovietică, s-o miști din loc, dar tu nu faci decât să mesteci în termen de 24 ore scriptul putlerist. :
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:54)
Dacă statul roman reușește sa te bage la puscarie, organizez o petrecere unde vor fi invitați toți eroii de judecători ai acelei instante...nu contează suma.
3.6. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.03.2025, 12:10)
...
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 12:11)
Pe undeva e normal ca agenții lui Putler să întâmpine oarece dificultăți în societățile civilizate.
N-ar fi exact aceeași monedă, opoziția din Rusia sfârșind prin salturi de la geam.
Libertatea de a prosti pe net pare să cam dispară. :
3.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 12:34)
Ha, ha!
Ceea ce era de demonstrat.
Iar voi vorbiti de Tuca!...
3.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 14:11)
Ai grija ce doresti altora ca ti se poate intampla tie!
3.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 00:34)
Câinele moare de drum lung și prostul de grija altuia :)))))
3.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:06)
Am o veste pentru dv. Site-ul online Bursa este sub incidenta CNA.
"Și totuși, pe ordinea de zi a ședințelor CNA din 18 mai 2023 s-a aflat platforma online ActiveNews, pentru a da explicații despre un articol scris.
Timp de trei zile, la audierile din 16, 17 și 18 mai, ActiveNews a fost pistonat de Consiliul Național al Audiovizualului, începând cu ora 9 dimineața, să trimită reprezentanți la sediul CNA sau să intre în ședințele CNA, de la ora 10, ca să dea socoteală pentru un articol de opinie."
3.12. Informare din documente interne BURSA (răspuns la opinia nr. 3.11)
(mesaj trimis de MAKE în data de 31.03.2025, 09:27)
"Presa scrisa se supune:
- Codului civil și penal (pentru cazuri de calomnie, defăimare, dezinformare);
- Legilor generale privind dreptul la informare și transparență;
- Organizațiilor profesionale și codurilor etice ale redacțiilor;
- Instanțelor de judecată, în caz de abuz sau plângere justificată
Nu există o autoritate care să spună presei scrise ce „nu are voie să scrie”.
CNA (Consiliul Național al Audiovizualului) este o autoritate publică autonomă, înființată prin Legea audiovizualului nr. 504/2002.
Mandatul său se aplică strict asupra serviciilor media audiovizuale, adică:
- televiziuni cu licență
- posturi de radio
- anumite platforme video online (în condiții specifice)
CNA nu are nicio competență asupra presei scrise, fie ea tipărită sau digitală."
Niciun ziar, niciun site, nicio publicație independentă nu este reglementată de această instituție.
3.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 10:17)
Nu cred ca Make a combatut punctul de vedere al Ilustrului (bine ilustrat aici), ci a luat peste picior prostia din spatele punctului de vedere. Numai un prost poate alege sclavia, obedienta (si eventual oportunismul) in locul libertatii. Oameni mici care au impresia ca au punte de vedere mari. Asta este "gazetarul" I.C.
Oare sub ce stapanire se afla el (ca de, omului ii plac slugile la stapani)? Cu siguranta nu se afla sub stapanirea liberatii, inteligentei si a valorilor fundamentale care stau la baza unei existente sociale sanatoase.
3.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 10:33)
Vad ca te exprimi "liber", desi nu esti liber.
Nu ti-a cenzurat nimeni prostia si nici aberatiile despre loviturile de stat. Citeste mai intai despre subiect, vezi ce insemna o lovitura de stat si abia apoi poti sa te pronunti. Ce faci tu este manipulare, pentru ca deformezi realitatea, deformezi intelesul termenului de lovitura de stat si il modelezi in interesul grupului din care faci parte.
Cand a devenit Georgescu "stat", mai savantule? O fi statul tau, dar nu si statul Romaniei.
Pe Georgescu nu l-a lovit "lovitura de stat". Pe el l-a lovit tradarea, actiunile subversive, dementa (vezi declaratiile lui imbecile) si subminarea intereselor Romaniei.
Manipulezi cu nerusinare si fara cenzura si in acelasi timp tipi ca este cenzura la noi.
Esti un om cu un caracter mic, tupeist nascut liber si ajuns sclav.
Make este un gentleman ca iti permite sa vopsesti rahatul rusesc in caviar si sa il mananci la masa lui.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:53)
Make, mie mi se pare ca ai ramas ziarist. Mai mult, Inca mai ai capacitatea de a rationa critic, capacitate care pare ca disparea incet incet, mai ales in tabara celor care sustin suveranistii.
Pentru mine personal e mult mai simplu, exista un segment in societate, ziaristi si nu numai, care pe vremuri reprezentau ceva, dar in timp "faima" lor s-a estompat. Au gasit un segment de populatie care, spera ei, cultivat, ii vor duce din nou pe val. Nu conteaza ce sustin, obiectivul lor e sa alimenteze sentimente anti sistem. Tocmai acest comportament de oameni fara caracter, ne arata de ce trebuie sa ne ferim de ei
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 10:55)
Sper ca nu supara tonul familiar. Am raspuns pseudonimului MAKE, nu unui domn ziarist.
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:18)
Nu sint un domn.
Sint doar virstnic.
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 09:07)
Oricine este azi anti-sistem este un domn/o doamna onorabila. Cine nu este, este doar un prapadit fomist din banii publici ai sistemului.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:00)
Rusine,
sa ataci suburban si josnic,
un om in varsta,cel mai renumit om de media din Romania, in viata,
pe singurul motiv plauzibil ca nu este un "echou" al clasei politice de la putere.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:25)
Cristoiu este un "echou" imbecil al americanilor si rusilor.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:40)
Ecou din vremea ceausista
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:53)
Dada, putlerismul băbuțelor trebuie adoptat din respect. :
5.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 12:22)
"echou" imbecil al americanilor,
mai frate, dar nu ai substanta cenusie aproape de loc,
fara americani RISCAM sa mai ramanem UN STAT pe harta Eurpei
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 12:25)
Vad ca esti mare fan al "ecoului"
gastii Fuhrer Ursula pro-europeana,
sa fii sanatos,dar libera exprimare e garantat de constitutie,
bineinteles daca nu vrem o dictatura comunistoida,de tip Salinist
5.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 18:29)
Cristoiu este un mare impostor și combinator. Doar ziarist nu mai poate fi numit .
5.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 19:43)
Este parerea ta,de incult
5.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 10:36)
Am citit ce ai scris si am ras.
Ti-as scrie mai multe, dar pierd timpul cu tine. Esti ingropat prea adanc in "putul gandirii".
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:29)
" Fanatici"?!? Hmm, cine sa fie fanaticii mentionati in articol? Cred ca nu e greu de ghicit unde bate autorul, dar termenul e putin cam dur, totusi. Asa mi se pare...
Este opinia autorului, nu o realitate...
Foarte multe exagerari aruncate in spatiul public, mult prea multe, si aici nu ma refer la articolul de față.
Cu ce ne ajuta? Cui folosesc?
Devine suparator si nepotrivit sa vezi cum un grup de oameni sunt etichetati in fel si chip, fara nicio vina. Inteleg sa etichetezi un om, desi e greu de acceptat, fara motive reale si fara sa-l cunosti indeaproape, dar...un grup de oameni? Oameni buni, am luat-o pe aratura?!?
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:55)
Care grup? Coroiu, agentul sovietic hartman, un pic frustratul marginalizat tucă? Cam restrâns. :
6.2. Dumnezeu nu l-a vrut pe Georgescu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 12:04)
Stimate cititor, fanatismul face ca acolo unde este o infringere rusinoasa, sa afirmi ca este o mare victorie.
Cristoiu afirma ca Georgescu a primit o misiune metafizica, cu alte cuvinte de la Dumnezeu, si ca a indeplinit-o.
Oamenii normali vad ca Georgescu, de unde spunea ca este sigur ca va deveni presedintele Romaniei si ca este sigur ca nu va fi exclus din alegeri, din contra, a fost exclus din alegeri si nu va fi presedintele Romaniei.
Daca este credincios, un om normal isi va spune ca Dumnezeu nu l-a vrut pe Georgescu.
In schimb, un fanatic va spune ca Georgescu a invins.
Deci, hai sa ne adunam de pe aratura!
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 12:36)
Va multumesc pentru raspuns, d-le Make.
Nu prea inteleg unde este infrangerea rusinoasa, ptr ca, din cate ne amintim, Georgescu a castigat turul 1. Apoi a fost eliminat din joc, asa cum stim cu totii. Deci nu a apucat sa fie infrant la vot, asa cum ar fi fost normal.
Un om credincios va crede in Dumnezeu, si atat. Daca Dumnezeu l-a vrut sau nu pe Georgescu, asta e alta treaba, numai Dumnezeu stie...:) Stiti cum se zice: "Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii."
Nici nu cred ca este important cine a invins sau cine va invinge, dar cred ca e prea multa incrancenare in societate pe tema asta. N-am avut si nu vom avea niciodata " presedintele perfect", dar putem avea o campanie decenta, de ce nu? Timpul trece, campania merge, vom avea un presedinte, si noi vom ramane 'certati', stiti cum e...
Deci, de acord cu dvs, hai sa ne adunam de pe aratura!
6.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 12:46)
Georgescu si-a proorocit presedintia Romaniei in repetate rinduri si a afirmat cu certitudine ca nu va fi eliminat din alegeri.
Acolo este infringerea rusinoasa, in proorocirile infirmate de Dumnezeu.
In aceeasi logica, se poate spune ca Dumnezeu nu l-a vrut.
6.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 12:59)
Aha, despre asta era vorba! Proorocirea sau prooroceala...:) Aici sunt de acord cu dumneavoastra, perfect de acord. Dar stiti ca sunt multi care fac chestia asta in alegeri, si nu doar in alegeri. Sa va dau un exemplu? Premierul a zis ca el va fi premier, oricine ar fi presedinte...Sa nu mai vorbim de faptul ca si dansul voia sa fie presedinte, si sondajele ii prooroceau victoria, dar n-a fost sa fie...
De cate ori nu i-am auzit pe candidatii actuali spunand ca ei vor fi... presedinte?
Chestii de campanie! Cate nu viseaza oamenii? Si cate vise devin realitate?
Habar n-am ( si nici dumneavoatra nu aveti ) daca ne va fi bine cu unul dintre candidatii inscrisi in cursa acum, dar nici n-avem de unde sa stim cum ne-ar fi fost cu Georgescu. Cred insa cu tarie ca anularea alegerilor nu ne-a facut bine sub nicio forma! E parerea mea si aici as zice ca n-am luat-o deloc pe aratura...:))
6.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 13:25)
Mie mi s-a parut ca cg se credea Dumnezeu. Iar celalalt Dumnezeu pe care, l-a vazut cineva? Deci nu exista.
De unde si fanatismul unora. Care chiar cred in .. mesia cg.
"Tatucul nostru care ne dai speranta" si altele am citit/auzit de la fani.
6.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 13:29)
Si tie iti da speranta un candidat, nu?
Asta nu te face sa pari un 'fanatic'.
6.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 13:33)
Fiecare crede in ce vrea si in cine vrea. Trebuie sa-i dea cineva voie?
6.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 14:41)
Povestea nu s a terminat, oricat isi doresc multi! Ok, bagati pumnul pe gat unora, arestati politic pe altii, dar o sa vina ziua votului! Habar nu aveti ce va asteapta!
6.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 15:56)
Alta proorocire gaunoasa.
6.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 19:30)
Nene, mai ushor cu amenintzarile. Derbedeii influenceri mascatzi shi mercenarii ramolitzi trebuie pushi la respect.
6.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 00:21)
Nu facem experimente pe pielea noastra!Daca nu ar fi fost securist sarit de pe fix si prorus poate mergea incercat dar asa....Oricum ,trebuie sa fii circumspect cu omul care iti promite marea cu sarea !
6.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 07:09)
Cg e istorie. A avut un mesaj atent construit sa se muleze pe patura sociala care poate fi influentata. Pentru cg trei lucruri nu au functionat.
Unu, nu se astepta ca statul sa reactioneze. Acuzatiile la adresa lui vor inseamna un lung sir de procese complicate pentru el.
Al doilea lucru -performanta lui trumpf. Este aproape incredibil cat a cazut trumpf in 3 luni de zile. Poate ati aflat ca republicanii au pierdut un loc in congres intr-o zona unde din 1800 se voteaza doar republicani. E un semn important
Trei - unitatea europei. El se astepta ca sa nu primim nici un ajutor moral, dar realitatea l-a contrazis.
Probabil in culise s-au intamplat mult mai multe de care nu stim, incepand cu generali dati afara, care probabil erau pusculite si terminand cu negocieri de sufere de influenta.
Oricum zarurile au fost aruncate.
6.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2025, 08:21)
Dar au căzut 2- 1
7. fără titlu
(mesaj trimis de esop în data de 30.03.2025, 11:45)
Pirtea scirtea sau Cristoiu ? Un urias pas inainte si doi inapoi .Pacala si Tindala rid de se prapadesc a doua oara .Acum vedem adevarul .„Batrinii” ziaristi ai Romaniei nu se pot desprinde de un trecut sordid dar favorabil lor atunci cind erau si ei cineva .Cum necum Georgescu si-a trecut testul .”Hipnoza” in masa a devenit posibila . Daca nu a fost asta atunci sa ne gindim la cel ce cu „grebla” a masluit alegerile .Fericirea de a fi linga America lui Trump a devenit nefericire .Oare de asta a fost lasat sa cistige ca doara era evident cu Harris nu ii putea face fata . Nu imi pare rau decit de doamna Obama ce nu a dorit sa intre in lupta .Tigrul se transforma in iepure pe zi ce trece .Nimeni nu il mai asculta .Nici macar a doua oara o doamna nu a putut sa depaseaca trumpismul .Poate a treia oara e cu noroc si vom avea o femeie Presedinte in SUA daca„ cerurile” nu cumva vor altceva . .Anul 2026 in SUA, atunci cind la jumatatea mandatului au loc alegeri , este extrem de important .Vom sti atunci daca trupmismul a fost doar un foc de paie .Graba cu care Trump vrea sa schimbe lumea ne duce cu gindul la asta .Va rezista adm .Trump pina la jumatatea anului 2026? Probabil ca nu .Respingerea devine totala .Cristoiu ca multi altii se grabeste .Ceea ce nu ii ajuta se stie si a fost spus de Zelenski .Pariati pe mine eu sunt cu mult mai tinar decit restul . UE inarmeaza Ucraina ce devine , vorba doamnei Ursula von der Leyen. un arici (pogonici) de otel .Cele doua mari puteri girante ale sfirsitului celui de al doilea razboi mondial sunt pe picior de plecare .Coruptia endemica le-a distrus .Balaurul cu sapte capete si le pierde in curind pe toate .
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 11:46)
Omul si-a pierdut credibilitatea demult ,nu in campania asta...
9. Oamenii mai și involează
(mesaj trimis de Soluție simpla în data de 30.03.2025, 12:06)
Felicitări pentru articol!
Unii oameni, pe măsură ce înaintează în vârstă, devin tot mai tipicari, semn al unei involuții intelectuale accelerate.
Biologia nu iartă. Nici chiar pe "maestrul" Cristoiu. Care, dacă pentru găină care naște pui vii putea fi suspectat, acum 30 de ani de ironie, acum a devenit un Gică - contra, fără niciun haz, frizând , cel mai adesea, ridicolul. Căutarea sa, de acum bolnavă, de a contrazice toată lumea, doar pentru a se face interesant, devine stupidă. Afirmațiile cu privire la Greonlanda sunt doar un exemplu, dintr-un șir ce pare fără sfârșit.
I se aplică pe deplin dictonul: dacă tacea, filosof rămânea...
10. Lămuriri
(mesaj trimis de hateR Rational în data de 30.03.2025, 13:00)
Cristoiu face așa pentru că a primit un laptop de 18.000 de lei de la Tucă. E laptop de gaming dar în fine el crede că îl ajută în "gazetărie". El nu crede cu adevărat în CG sau prostiile lui Tucă dar e milog și nu vrea sa își cumpere cu bani computere. Pentru el onoarea și principiile nu mai valorează nimic. Știe că la Mega Image se plătește cu bani. Asta e tot.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 13:27)
din milioanele de euro cheltuiti in campanie pe la influenceri si bloggeri si postaci, credem ca n-au ajuns o parte din euroi si la tuca/cristoiu?
prea fac exces de zel.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 13:32)
Pai Make la ce crezi ca se refera cand vorbeste de ceasul cu fosfor sub plapuma?!
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 14:21)
Si-a pierdut Ion Cristoiu credibilitatea? Asa credeti? Poate scrieti un articol in care sa ne spuneti cine si-a pastrat-o. Cu imaginile de rigoare. Asteptam cu interes.
Cam ciudat ca azi Ziarul Bursa publica mai multe articole cu acest subiect.
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 14:54)
Pai Ion Cristoiu nu candideaza, care ar fi smecheria? De ce e pus la colt?
Vorbeste prea mult si trebuie 'amutit' ? Si cum CNA -ul nu prea are cum, sa fie amutit cu ajutorul presei? Ca de la jurnalist la jurnalist, ca merge. Ce frumos!
11.2. Nae (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de Popa în data de 30.03.2025, 15:15)
Da și-a pierdut de mult credibilitatea, așa este !
A văzut că nu poate ține pasul cu ceilalți jurnaliști adevărați, pregătiți , a început să-l laude pe impostorul-șarlatan pro-rus, Georgescu.
Asta face marele ,,maestru'' , laudă orcile putiniste !
Un comunist, cu limbă de lemn, care nu este băgat în seamă de lumea bună, citită și informată, ci de prostimea lui Georgescu !
11.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 15:30)
Târța - Pârța, vorba articolului!
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 16:02)
N-ai inteles, Târța - Pârța este un citat din vorbele proaste ale lui Cristoiu.
12. Orcă pro-rusă
(mesaj trimis de Gheorghe în data de 30.03.2025, 15:10)
Maestrul Cristoiu e de fapt un bâlbâit cu prune-n gură, ziarist de Scânteia, limbaj sărăcăcios și de lemn iar pe deasupra mai este și putinist, georgist, șoșoist, simionist, gavrilist, etc...
Prostimea lui Kremlin Georgescu..
13. Nistorescu are dreptate!
(mesaj trimis de 7 Richter în data de 30.03.2025, 15:30)
Poate ca Trump ne a testat doar...articolul lui Nistorescu de ieri este ingrijorator. Si nu are legatura cu pigmei gen CG, ci cu nebunia woke care vrea sa trecem pe rosu in intersectia la care ne aflam acum...
14. Diferența
(mesaj trimis de Petre în data de 30.03.2025, 16:05)
Diferența intre Ion Cristoiu si autorul articolului o face talentul. "Make cel fara de talent" ar fi o semnătură corectă.
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 16:20)
Petre, esti nevasta lui Cristoiu?
14.2. Greșit! Total! (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 18:19)
Și Cristoiu și Make sunt 2 ziariști de mare clasă ( cu excepția ultimilor ani la Cristoiu)
Cristoiu a pornit ca din pușcă după' 89,(avea avantajul că lucrase în domeniu ), a ales calea corectă criticând pe comuniști, a avut o contribuție mare în alegerea lui Constantinescu a făcut prin gazetele lui o adevărată școală de presă cu ziariști de talent,s-a dovedit un om de cultură, este un om bine informat, muncește mult! Din păcate acum e o persoană marginala că influența, ieșit din schemă, blazat,îi place să se alinte ca" fatucele" lui,să fie Gică contra!
În schimb Make a pornit ceva mai târziu, ca ziarist de nișă ( dar nișa a făcut trecerea de la politică de dragul politicii la ceva mai important- ECONOMIE!)
Make nu vede lucrurile ca un ziarist,ci ca un om de știință, are anvergură, si-a păstrat vitalitatea din tinerețe, e ultra informat în domeniu religiei, incisiv în politică, cu alergie la tipi prosti sau mesianic,un real talent în domeniu artei!
14.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 30.03.2025, 19:49)
Multumesc!
Ma simt cumva obligat sa precizez ca sint absolvent de filosofie, cu o oarecare specializare in logica matematica si metalogica, ceea ce poate da impresia ca as putea fi om de stiinta. Nu sint.
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 21:05)
eu nu-l mai urmaresc pe Cristoiu de mult timp , de ani de zile.
a intrat in Liga Decazutilor pro-Rusia , alaturi de Gusa si fiul, Dan Puric si altii de gen. . . acum vreo 6-7 ani umbla vorba ca intrase in contact cu niste cadre de la Moscova... si nu am crezut zvonul.
dar uite, uimire mare! De atunci si pana acum ... Cristoiu o tot continua intr-o ureche cu pozitionari pro-Putin, pro-Moscova.
o fi stiut gura lumii ceva....
Ban.Cher.Vali
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 22:21)
Cristoiu este foarte bun, il ascult si il citesc cu multa atentie si placere.
Cui nu ii place, e liber sa nu se intersecteze cu el.
Este atat de simplu sa scoatem din viata noatra persoanele care nu ne plac. Le dam ignore sau nu ii votam.
De aceea nu trebuia eliminat Georgescu din alegeri. Ca sa avem sansa sa i-o dam in bot la urne.
Mare porcarie s-a intamplat in Romania si o sa se mai intample. Cenzura candidatllor si a ziaristilor este oribila, asta inseamna ca statul roman a esuat.
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 00:16)
Nu si-o lua peste bot la urne,ne-o luam noi care mai intelegem despre ce este vorba!Oamenii de pe tik tok sunt suparati ca nu le-a fost respectata alegerea insa pana isi dadeau ei seama ce au facut....Este prima data in viata mea cand m-am bucurat ca o nedreptate a fost rezolvata cu alta nedreptate!Nu a fost frumos dar a fost sanatos,am scapat si de Georgescu si de Lasconi.Nu sunt cei de la Bruxelles cei mai corecti dar nu putem sari din lac in put!Cand vad ca 11% au votat pentru ca Romania sa intre sub papucul rusesc mi se zbarleste parul!Daca ramaneam sub influenta lor am fi trait ca in Coreea de Nord.Regimul comunist nu a picat de bun ce-a fost!
16.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 05:28)
Raspunsul tau este horror. Lasa poporul sa decida, nu unii care cred ca detin adevarul. Nu l-as fi votat pe Georgescu nici daca era tata, iar pe Lasconi nu as fi votat-o pentru ca nu votez useristi, dar sa anulezi alegeri doar ca ti se pare ca unul nu e conform cu ce iti place tie, fereasca Dumnezeu!! Nu va mai jucati de-a atotstiutorii, ca roata se invarte si o sa ajungeti voi sa urlati ca se face o nedreptate peste patru ani. Lasati poporul sa decida si, daca alege prost, asta e. Vor suferi si cei care au ales prost.
16.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 06:58)
Cand ordinea constitutionala este pusa in pericol de un vot majoritar in alegeri, dar minoriitar in raport cu natiunea, anulezi alegerile si asta este constitutional.
Cei 10% care vor sa faca din Romania parte a Rusiei nu trebuiie sa gaseasca calea sa-si impuna vointa.
16.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 07:36)
Nu stiu cat mai trebuie sa explicam celor care nu pot intelege! Alegerile nu au fost anulate din cauza ca un candidat a avut nu stiu ce idei crete! Alegerile au fost anulate pentru ca niste smecheri s-au gandit ei sa fraudeze sistemul de vot. Faptul ca cg declara zero cheltuieli, dar era in contact cu Bogpr, indiferent de motivatia lui bogpr, fraudeaza declaratia de interese. Acum e mai clar?
Cei care inca viseaza la cg, sa se gandeasca ca acesta era gata sa invalideze si orice mandat ar fi primit de la "popor". Care "popor" e ala se 35% din alegatori ce voteaza suveranisti.
Cum am fi fost ca tara cu un "consiliu" al batranilor si alte gasti tembele in secolul 21. Ce democratie era aia?
Tragand linie, eu zic ca cei care au luptat sa nu ajungem acolo au facut alegerea corecta.
Ganditi-va ca cineva din germania in 1933 s-ar fi opus ascensiunii lui hitler. Cum ar fi aratat istoria Romaniei fara perioada comunista si fara razboaie? Exact asta am evitat.
Cineo rfi aia 11% care vor sa ne cotroipeasca rusii nu stiu, dar ar trebui sa investigam.
Faptul ca cristoiu sustine niste imbecilitati nu ma surprinde. el doar incearca sa-si mentina audienta, dar asta spune multe despre caracterul personal.
16.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 07:42)
Cand ordinea constitutionala este pusa in pericol de un vot majoritar in alegeri, dar minoriitar in raport cu natiunea, anulezi alegerile si asta este constitutional.
Cei 10% care vor sa faca din Romania parte a Rusiei nu trebuiie sa gaseasca calea sa-si impuna vointa.
16.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.2)
(mesaj trimis de sabin în data de 31.03.2025, 07:53)
Sper ca toti care gandesc asa ca matale sa stea acasa in ziua votului!! Si nu te mai amagii ca nu votai cu diliul caci ai fi pus pe el doua stampile fara sa-ti dai seama ca il anulezi!!
17. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2025, 22:50)
Eu cred ca asemenea personaje conduc aceasta lume,niște bolnavi,pshiopati.Uite-le comportamentul
1. Lipsa empatiei
Un psihopat nu poate simti ceea ce simt altii. Un individ cu personalitate de psihopat isi întelege sentimentele, dar nu le simte. Astfel, daca te vad plangand din cauza mortii unei persoane dragi, vor arata o oarecare compasiune, dar nu pentru ca simt o adevarata empatie emotionala, ci doar pentru a-ti face placere sau din curtoazie.
2. Puterea de manipulare
Psihopatul este capabil sa recunoasca ce buton sa apese pentru a-i pacali pe alti oameni, pentru a-i manipula si a-i face sa creada tot ceea ce este necesar pentru castigul personal, fara a se îngrijora de impactul pe care acesta il poate avea asupra altora sau asupra sentimentelor lor.
3. Iresponsabilitate
Comportam entul impulsiv si iresponsabilitatea fac parte din stilul lor de viata. Un psihopat nu si-ar admite niciodata greselile si sunt capabili sa se enerveze pe oricine ii acuza de ceva. Obiectivul acestui comportament este de a-l determina pe acuzator sa reflecteze asupra acestuia si sa ajunga sa se simta vinovat pentru ca s-a plans sau pentru ca l-a facut responsabil pentru ceva.
4. Narcisism
Narcisismul este o insusire foarte importanta. Psihopatii se vad in general mai inteligenti, mai puternici și mai valorosi decat oricine altcineva de pe fata pamantului. Ei tind sa aiba o perceptie extravaganta despre ei insisi, gandind ca lumea se invarte în jurul lor.
5. Mincinosi patologici
Minciuna este arma lui de la o zi la alta. Psihopatii tind sa minta continuu. Viata lor alcatuieste o nesfarsita panza de paianjen de minciuni. Minciunile pot fi încadrate in mai multe categorii: de la moderate la miciuni exacerbate.
6. Farmecul superficial
Psihopatii sunt de obicei fermecatori si au o anumita putere de atractie, deoarece caracterul lor este impulsiv, hotarat si curajos. In niciun caz nu sunt timizi sau persoane carora sa le fie frica sa faca sau sa spuna ce vor, ceea ce poate fi interpretat gresit ca o inalta stima de sine. Privirile lor sunt intotdeauna curioase.
7. Lipsa de remuscare
Psihopatii nu se simt vinovati pentru suferinta si durerea pe care o provoaca altora sau pentru oricare dintre actiunile lor în general. Disconfortul sau regretul nu se afla în sfera lor emotionala.
8. Se plictisesc usor
Psihopatii au o dorinta imensa de supradozaj cu adrenalina, deoarece se plictisesc cu usurinta, asa ca sunt mereu în cautare de situatii în care emotia si intensitatea sunt factorul comun.
9. Hartuirea sau agresiunea
Psihopatii ii hartuiesc adesea pe cei care nu le aduc un anumit beneficiu, ceea ce inseamna ca subordonatii, varstnicii, copiii sau în majoritatea cazurilor, animalele, devin victime. Le place sa-si exercite puterea asupra celor mai fragili, hartuirea sau agresivitatea verbala fiind caracteristice.
10. Puterea si controlul
Am vazut deja ca psihopatii au o nevoie obsesiva de a exercita puterea si controlul asupra celorlalti. Pe langa acestea, sunt, de asemenea, obsedati de control. Totul trebuie facut asa cum isi doresc sau cum au expus ei situatia.
De ce?
Psihopatul este un om care nu are constiinta,nu pentru ca ii lipseste capacitatea intelectuala pentru a intelege diferenta dintre bine si rau, ci pentru ca legatura emotionala dintre coordonare si ganduri, este absenta. Dau dovada de o lipsa izbitoare de empatie, lipsa de preocupare pentru alti oameni, capacitatea de a-i percepe pe ceilalti pur si simplu ca pe niste obiecte. Aceste persoane sunt extrem de egoiste, egocentrice, lipsite de orice remuscari pentru ce au facut, fiind pe deplin constienti de ceea ce fac si ceea ce fac este sa manipuleze si insele alti oameni, in favoarea lor.
Sugestia specialistilor
Expertii în psihologie subliniaza ca singura solutie pentru victimele acestor pradatori este taierea completa a legaturii. Potrivit studiilor in domeniu, tratamentul psihologic nu ar avea un efect pozitiv, dimpotriva. În cadrul sedintelor de terapie, psihopatul va avea ocazia sa învete noi modalitati de a actiona pentru a-si manipula victimele mai mult și mai bine. Efortul pe care il faci pentru a-i trata este foarte mare, deoarece nu vei putea juca niciodata jocurile lor. Oricine se joaca cu un psihopat, pierde, deoarece este o persoana cu o capacitate foarte mare de a face rau.In interctiunea cu un psihopat, de asemenea, trebuie sa fim atenti la actiuni, nu la cuvinte. Ignorați scuzele, toate sunt minciuni. Nu va simtiti vinovati de integrarea acestui psihopat în viata voastra, trebuie sa fii constient ca problema nu se afla în tine, ci în el. Nu pastrati obiecte care v-au facut sa faceti parte din relatia respectiva (fotografii, cadouri, haine etc.) deoarece acest lucru va va face sa retraiti momente neplacute. In cele din urma, reconecteaza-te cu oamenii care te iubesc cu adevarat. Asta va poate ajuta sa mergeti mai departe.
17.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 07:23)
Felicitari, o postare care chiar aduce valoare!
17.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 08:05)
felicitari pentru postare, e valoroasa.
am avut o sefa care marcheaza 10 din cele 10 puncte de mai sus.
eu am plecat, ea e in continuare sefa...
Ban.Cher.Vali
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 00:30)
Ion Cristoiu este FABULOS. Merita urmarit in fiecare zi.
18.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 01:01)
Am auzit ca cineva ii vrea organele, iar el se uita speriat in toate partile.
19. Cristoiu
(mesaj trimis de Anonim în data de 31.03.2025, 07:32)
Cristoiu nu si-a pierdit credibilitatea doar ca mai bate campii pe ici pe colo.E si varsta...
19.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 07:48)
Idioteniile pe care le spune razand nu le spui la nici o varsta, nici daca esti platit. Este dezgustator de prost omul asta!
20. fără titlu
(mesaj trimis de sabin în data de 31.03.2025, 08:08)
Pentru ca hartia si tik-tok-ul suporta orice, Cristoiu profita si bate campii. Dar caracterul unui om se vede mai bine in viata reala. Si intr-un interviu de acum 3-4 ani recunoaste ca nu s-a dus la nici o intalnire cu colegii de liceu de sila! Tot atunci a marturisit ca nu-l intereseaza nepoata lui, si nu stie nici cum o cheama, pentru ca nu stie romaneste...( Cristoiu are o fata care traieste in Belgia si de acolo e nepoata) O fi bine?
21. Cristoiu
(mesaj trimis de Marian în data de 31.03.2025, 08:22)
Unii oameni nu știu sau nu pot sa îmbătrânească frumos.
Păcat.
22. fără titlu
(mesaj trimis de Daca... în data de 31.03.2025, 14:44)
'Daca as fi Groenlanda...'
O simpla probabilitate exprimata de un jurnalist, folosind modul conditional - optativ, probabilitate egala cu zero, fiind in realitate o imposibilitate. Ion Cristoiu nu este Groenlanda, deci nu poate sa faca absolut nimic in sensul celor imaginate si exprimate de dumnealui. Care ar putea fi efectul vorbelor maestrului Cristoiu? Cred ca niciunul, deci in privinta aceasta, avem probabil o furtuna intr-un pahar cu apa.
In rest, putem spune ca articolul d-lui Make este, ca de obicei, unul foarte bun, dar motive de ingrijorare nu prea sunt.
Cum ar fi sa spuna cineva " Daca as fi Romania, as relua turul 2 ! ", sau "Daca as fi fost Romania, nu as fi anulat alegerile"...
Simple conditii imaginare, nereale, ce nu pot fi indeplinite.
Felicitari pentru articol!
22.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 16:58)
Draga, asa nici un articol nu-i util, pentru ca faptele sunt mai tari decat cuvintele.
22.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 17:23)
Probabil te referi la articolele din Constitutie...
23. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 17:50)
Cristoiu e doar un iobag. Fără stăpân Cristoiu ar fi la el în sat și ar sparge semințe pe banca. Dacă nu era partidul nu ar fi știut nici sa ia trenul pana la București. Chiar el a vorbit despre cât de proasta era mama lui, venea la gara cu trei ore înainte de sosirea trenului ca să fie sigura ca nu-l pierde.
23.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 23)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 19:52)
Târța-Pârța! Aşa, şi?
23.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 23)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.04.2025, 00:28)
...
23.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 23)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.04.2025, 00:48)
...
24. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2025, 20:56)
Eu sunt mai in varsta si nu am uitat anii 90 cand Cristoiu se ducea la toaleta si il taia cate un editorial. Nu am dat niciodata doi bani pe el. Asta nu e ziarist. E un om care scrie mai mult de cat citeste. Si asta spune tot
24.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 24)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.04.2025, 00:47)
...
25. ...
(mesaj trimis de Mădălin în data de 01.04.2025, 06:33)
„Reţelele de socializare au oferit dreptul la opinie unor legiuni de imbelici care până acum îşi exprimau părerea doar în baruri, în faţa unui pahar de vin, fără să facă vreun rău comunităţii. Camarazii lor îi reduceau imediat la tăcere. Dar acum au acelaşi drept la cuvânt precum un laureat al premiului Nobel”, a declarat Umberto Eco.
25.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 25)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2025, 08:40)
După părerea lui numai jnapanii cu ifose care se consideră elite au dreptul la opinie pe rețelele de socializare
26. fără titlu
(mesaj trimis de Dia în data de 01.04.2025, 09:44)
Dezgustător.
27. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.04.2025, 10:33)
...