Compania americană "Dell" raportează un profit net de 502 milioane de dolari sau 22 de cenţi/acţiune pentru trimestrul al doilea din exerciţiul fiscal 2007, comparativ cu un câştig de un miliard de dolari sau 41 de cenţi în perioada similară a anului trecut. Scăderea a fost cauzată de reducerea preţurilor de distribuţie. Vânzările companiei au atins 14,1 miliarde de dolari, cu 5% mai mult decât în anul fiscal anterior. "Suntem dezamăgiţi de rezultatele trimes-triale, însă vom recurge la măsurile necesare ca să corectăm şi să îmbunătăţim profitabilitatea pe termen lung", afirmă Kevin Rollins, director executiv al "Dell". Potrivit spuselor acestuia, măsurile privesc accelerarea iniţiativelor legate de costuri, creşterea investiţiilor în domeniul serviciilor şi asistenţei, precum şi un management mai bun al preţurilor. În prezent, "Dell" are o cotă globală de 19,3%, cu 6% mai mare faţă de anul trecut. Volumul de vânzări al companiei a crescut cu 11% la nivel internaţional, în principal datorită cererii din Asia-Pacific. Creşteri importante au fost consemnate în China (37%), Brazilia (77%) şi India (82%).
În trimestrul al doilea, "Dell" a cheltuit un miliard de dolari pentru răscumpărarea a 43 de milioane de acţiuni.