Marcă românească de tradiţie, DERO - DEtergenţi ROmania -, a apărut în anul 1966, iar în acest an se relansează cu o nouă promisiune - "scoate cele mai frecvente 99 de pete", precum şi cu o nouă strategie de comunicare. Astfel, Dero Surf scoate cele mai frecvente 99 de pete, fără ajutorul unui înălbitor sau al unui săpun de rufe. "Spală bine şi împrospătează" rămîne sloganul cheie al mărcii. Limbajul pe care îl utilizează Dero este onest, simplu, uşor de înţeles, familiar; Dero nu este "pretenţios", ci popular.
Comunicarea pentru noul Dero Surf se face atît pe canale media (TV - două spoturi noi - "Ciorba de burtă", "Cărbuni" -, panotaj exterior şi parteneriate media), cît şi la locul de întîlnire cu publicul ţintă (în magazine). Afişe şi panouri expuse explică noul mesaj chiar la locul de vînzare şi cu această ocazie are loc şi promoţia naţională "Dero scoate cele mai surprinzătoare premii" - aflată în plină desfăşurare. Dero oferă premii cum ar fi: pliculeţ cu detergent (DERO Surf 150 g), pliculeţ cu balsam de rufe (Coccolino 35 ml), deo-stick Rexona (40 ml); suc de portocale, grătar plus sac de cărbuni, carte cu reţete culinare "Găteşte 99 de reţete fără pete".
În magazinele participante la promoţie în perioada iulie-august, reprezentanţii Dero oferă etichete autocolante sub formă de pată pe care consumatoarele trebuie să le lipească pe spatele pachetului de Dero pe care l-au cumpărat. Acestea merg la roata norocului şi o învîrt. Premiile, peste 90.0000, sînt cîştigate instant.